حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ماشین‌سازی 0 صبای قم 0؛ ماشین سازی به یک امتیاز قناعت کرد

شناسه : 9276 03 دسامبر 2017 - 13:51 260 بازدید

تبریز ما: دو تیم ماشین سازی تبریز و صبای قم در شرایطی در تبریز به تساوی بدون گل دست یافتند، که هر دو تیم در روزهای گذشته با استعفای مربیان خود مواجه شده اند. یک امتیاز نتیجه جدال تیم‌های سابق لیگ برتریبه گزارش “ورزش سه”، دو تیم صبای قم و ماشین سازی در شرایطی برابر […]

ماشین‌سازی 0 صبای قم 0؛ ماشین سازی به یک امتیاز قناعت کرد
پ
پ


تبریز ما: دو تیم ماشین سازی تبریز و صبای قم در شرایطی در تبریز به تساوی بدون گل دست یافتند، که هر دو تیم در روزهای گذشته با استعفای مربیان خود مواجه شده اند.

یک امتیاز نتیجه جدال تیم‌های سابق لیگ برتریبه گزارش “ورزش سه”، دو تیم صبای قم و ماشین سازی در شرایطی برابر هم در هفته شانزدهم صف آرایی کرده بودند، که همین سال گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داشتند ولی نمایش ضعیف سبب سقوط آنها شد و حالا در لیگ یک هم اصلا شرایط خوبی ندارند.

تیم ماشین سازی پیش از این بازی 17 امتیازی بود و در میانه های پایینی جدول رده بندی قرار داشت و صبا پیش از این مسابقه با 9 امتیاز در رتبه 17 جدول 18 تیمی مسابقات حضور داشت . با این تک امتیاز که شاگردان احمد فلاح پس از 5 شکست پیاپی به دست آوردند، حالا صبای قم 10 امتیازی شده و ماشین سازی 18 امتیازی؛ نتایجی که این تیم ها را به ترتیب در رتبه 12 و 17 جدول رده بندی قرار می دهد.

نکته تشابه ماشین سازی و صبای قم این بود که هر دو تیم با تعویض مربیان خود روبرو شده اند؛ چندی پیش هومن افاضلی پس از کسب نتایج نامطلوب از سمت خود با ادامه مشکلات مالی تیم استعفا داد و روز گذشته نیز این اتفاق برای رسول خطیبی و ماشین سازی رخ داد.

در حال حاضر علی فلاح به عنوان سرمربی تیم صبا معرفی شده است و عباس آقایی هم سکان هدایت ماشین سازی را در اختیار دارد و باید ببینیم این دو مربی که در روزهای ابتدایی حضور خود هستند، در ادامه آیا می توانند شرایط تیم خود را بهبود بخشند یا خیر؟

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.