حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دانش آموزان ایرانی رویداد تبریز 2018 را در مالزی معرفی کردند

شناسه : 9575 13 دسامبر 2017 - 6:03 228 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معرفی رویداد تبریز 2018 توسط دانش آموزان ایرانی شرکت کننده در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی UCMAS در کشور مالزی انجام گرفت. به گزارش تبریز ما، در حاشیه بیست و دومین دوره مسابقات جهانی محاسابات ذهنی  UCMAS  در کشور مالزی  که از صبح روز یکشنبه نوزدهم آذر ماه با حضور هزاران دانش آموز  […]

دانش آموزان ایرانی رویداد تبریز 2018 را در مالزی معرفی کردند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معرفی رویداد تبریز 2018 توسط دانش آموزان ایرانی شرکت کننده در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی UCMAS در کشور مالزی انجام گرفت.

به گزارش تبریز ما، در حاشیه بیست و دومین دوره مسابقات جهانی محاسابات ذهنی  UCMAS  در کشور مالزی  که از صبح روز یکشنبه نوزدهم آذر ماه با حضور هزاران دانش آموز  نخبه، اساتید و والدین از سراسر جهان در گنتینگ شهر کوالالامپور برگزار شد، دانش آموزان ایرانی شرکت کننده در این مسابقات با در دست داشتن بنرها و پرچم های تبریز 2018، شرکت کنندگان در این کنگره جهانی را با جاذبه ها و ویژگی های گردشگری شهر تبریز آشنا کردند.

لازم به ذکر است؛ این مسابقات روزهای نوزدهم و بیستم آذرماه برگزار گردید و ده نفر از دانش آموزان استان آذربایجان شرقی عضو تیم  ملی UCMAS IRAN  در این مسابقات حضور داشتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.