حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کودکان تبریزی دنیای ذهن شان را نقاشی کردند

شناسه : 13994 17 جولای 2018 - 3:53 1147 بازدید

تبریز ما: به همت ظهرداری منطقه سه، طولانی ترین جشنواره نقاشی خیابانی کشور به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور کودکان 3 الی 15 ساله در تبریز برگزار شد . به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تبریز ، کودکان تبریزی به همراه خانواده های خویش عصر دیروز از ساعت 18 […]

کودکان تبریزی دنیای ذهن شان را نقاشی کردند
پ
پ

تبریز ما: به همت ظهرداری منطقه سه، طولانی ترین جشنواره نقاشی خیابانی کشور به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور کودکان 3 الی 15 ساله در تبریز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تبریز ، کودکان تبریزی به همراه خانواده های خویش عصر دیروز از ساعت 18 در رفوژ وسط چهارراه ابوریحان تا زیر گذر حکیم نظامی (جاده سلامت) گرد هم جمع شده و با کشیدن نقاشی دنیای خیالی ذهنشان در بومی 900متری ، طولانی ترین نقاش کشوری را به اسم خود رکورد زدند.

کودکان در کنار مادران و پدران خویش با انرژی و شادی غیر قابل وصفی با دست ناز و ظریف شان قلم موها را به رنگ های گوناگون آغشته کرده و دنیای ذهن زیبایشان را بر روی بوم 900 متری نقاشی کردند .

جشنواره نقاشی همگانی تبریز با حضور کودکان دختر و پسر 3 الی 15 ساله  به همراه خانواده هایشان و با همکاری روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تبریز، توسط مجموعه پروین تحریر و با همراهی موسسه تبریز سینما ، مهد کودک شکرستان (چهار ستاره) ، پیش دبستان و دبستان دخترانه قصر عسل و آمادگی وپیش دبستانی پریا برگزار شد .

در بازدید دکتر سعید نیکو خصلت رئیس کمیسیون توسعه پایدار و محیط زیست ، دکتر فریدون بابایی اقدام رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی و مهندس کریم صادق زاده  نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز ، حجة الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ، دکتر مسعود برزگر جلالی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز و … از جشنواره نقاشی همگانی خیابانی تبریز ،  تقدیر و تشکر از عظمت و زیبایی و حضور حداکثری مردم از این برنامه شادی آفرین و پر نشاط و قدردانی از شهرداری منطقه 3 تبریز برای این کار ،  نکته اشتراک همه بازدیدکنندگان بود .

حضور پرانرژی ، زیبا و سحرانگیز کودکان که دسته جمعی در کنار هم مشغول نقاشی بودند ، هر بیننده ای اعم از شهروندان و مدیران و مسئولین شهری و شهرداری را تحت تاثیر خویش قرار داده بود .

بازدیدکنندگان از جشنواره نقاشی همگانی تبریز ، همگی به فضای صمیمانه و پر نشاط فراهم شده  بر کودکان به همراه خانواده هایشان ، را  کاری ارزشمند و مثبت ارزیابی کرده و جای برنامه های این چنینی در فضاهای باز شهری را خالی دانستند .

اعضای بازدید کننده شورای اسلامی کلان شهر تبریز از جشنواره ، حمایت همه جانبه خود را از اجرای برنامه های شادی و نشاط آفرین در سطح شهر را اعلام کرده و خواهان تکثر سایر برنامه های ورزشی ، فرهنگی و هنری و اجتماعی با محوریت شادی آفرینی و شادی افزایی برای تمام مقاطع سنی شهروندان شهر تبریز شدند .

از حاشیه های جالب جشنواره نقاشی همگانی تبریز ، می توان به ملاقات ، دیدار و طرح مسائل ، مشکلات و درد دل شهروندان با اعضای شورای اسلامی کلان شهر تبریز ، معاونان شهردار تبریز و شهردار منطقه 3 مهندس موحدنیا و همچنین گرفتن عکس یادگاری کودکان به همراه خانواده هایشان با مدیران و مسئولان اشاره کرد .
 


 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.