حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سیستم مکانیزه محلول‌ساز وارد ناوگان عملیات زمستانی شهرداری منطقه ۴ شد

شناسه : 10305 01 ژانویه 2018 - 11:57 213 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سیستم مکانیزه محلول‌ساز شهرداری منطقه۴ تبریز، تکمیل و وارد ناوگان عملیات زمستانی این منطقه شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۴ تبریز، با بهره‌برداری از سیستم مکانیزه محلول‌ساز شهرداری منطقه ۴ تبریز، امکان ذخیره و تزریق ۱۰ هزار لیتر محلول یخ‌زدایی در برنامه‌های خدمات زمستانی منطقه فراهم شده‌است. محلول […]

سیستم مکانیزه محلول‌ساز وارد ناوگان عملیات زمستانی شهرداری منطقه ۴ شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: سیستم مکانیزه محلول‌ساز شهرداری منطقه۴ تبریز، تکمیل و وارد ناوگان عملیات زمستانی این منطقه شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۴ تبریز، با بهره‌برداری از سیستم مکانیزه محلول‌ساز شهرداری منطقه ۴ تبریز، امکان ذخیره و تزریق ۱۰ هزار لیتر محلول یخ‌زدایی در برنامه‌های خدمات زمستانی منطقه فراهم شده‌است.

محلول مورد استفاده در این سیستم، پس از مطالعات و آزمایش‌های مربوط به ترکیب خاک و آسفالت، نهایی شده و خاصیت شیمیایی آن، فاقد آثار مخرب نمک‌پاشی است.

استفاده از نمک، از رویه‌های منسوخ در عملیات خدمات زمستانی شهرها است که تاثیر نامطلوب بر آب‌های زیرزمینی، فضای سبز و کیفیت آسفالت معابر و خیابان‌ها دارد. آثار مخرب نمک‌پاشی، به خصوص در اقلیم سرد و برفی شهر تبریز، که ماندگاری برف و سرما معمولاً در آن بیشتر است، افزون‌تر است.

سیستم محلول‌ساز منطقه شهرداری ۴، به همین منظور، با ۲ میلیارد ریال هزینه ساخته شده و کاهش آثار مخرب زیست‌محیطی، کاهش هزینه‌های خدمات زمستانی، توزیع یکنواخت در معابر و قدرت تاثیر آنی، از مزیت‌های مهم آن است.

این سیستم، بدون نقش گروه‌های واسطه فنی و با همکاری عوامل فنی منطقه ۴ و متخصصان سازمان موتوری شهرداری، تبریز، طراحی و تکمیل شده‌است.

برزگرجلالی، معاون خدمات شهری شهردار تبریز، در مراسم بهره‌برداری از دستگاه محلول‌ساز شهرداری منطقه ۴ تبریز حضور داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.