حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پوشش مخابراتی، باعث افزایش مسافرپذیری مترو خواهد شد

شناسه : 11604 06 فوریه 2018 - 20:50 166 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز با بیان این که بهره‌برداری از مترو باید شکل واقعی داشته باشد، افزود: راه اندازی خطوط مخابراتی در خط یک مترو، نقش موثر در افزایش مسافرپذیری مترو خواهد داشت. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در مراسم امضای تفاهم‌نامه پوشش مخابراتی خط یک قطار شهری تبریز، با بیان این مطلب […]

پوشش مخابراتی، باعث افزایش مسافرپذیری مترو خواهد شد
پ
پ

تبریز ما: شهردار تبریز با بیان این که بهره‌برداری از مترو باید شکل واقعی داشته باشد، افزود: راه اندازی خطوط مخابراتی در خط یک مترو، نقش موثر در افزایش مسافرپذیری مترو خواهد داشت.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در مراسم امضای تفاهم‌نامه پوشش مخابراتی خط یک قطار شهری تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: میلیاردها تومان صرف توسعه و تجهیز مترو می‌شود اما موفقیت آنجاست که این هزینه‌ها در خدمت کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشد.

وی ادامه داد: تلفن همراه صرفاً، یک وسیله گفتگو نیست و بسیاری از امور اجتماعی و حتی اقتصادی شهروندان با این وسیله صورت می‌گیرد.

شهردار تبریز متذکر شد: در کنار خطوط ارتباطی، باید مطابق اولویت، سایر زیرساخت‌ها و نیازهای مترو نیز محقق شود تا شاهد مطلوبیت هر چه بیشتر مترو و افزایش مسافرپذیری باشیم.

شهین‌باهر با بیان این‌که بخش عمده ای از مشکلات مردم به خاطر کمبود همکاری بین مجموعه های مختلف اجرایی است، تاکید کرد: امیدوارم از فضای منیت‌ها عبور کرده و مشکلات شهر را با تعامل و همگرایی حل کنیم.

یوسف شکوری، مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار، اظهار داشت: وجود سیگنال تلفن همراه، به معنی ایجاد فرصت‌های ارتباطی بیشتر و نزدیک‌شدن به اهداف شهر هوشمند و پیاده‌سازی دولت الکترونیک است.

وی تصریح کرد:  از جمله اهدافی که در برنامه ششم توسعه نیز تاکید شده، پیاده‌سازی خدمات شهری و دولتی در شبکه است و طبعاً تلفن‌های همراه با توجه به کاربرد فراگیر خود نقش برجسته در این خصوص دارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که همکاران فنی شرکت مخابرات استان،  از همین هفته تست‌های فنی مربوط به پوشش مخابراتی مترو را آغاز می‌کنند، گفت: مکان‌یابی نصب تجهیزات BTS، تهیه نقشه‌های سیگنال‌رسانی، طراحی با استفاده از مشاوران مجرب، تامین تجهیزات و اجرا و نصب، از جمله بخش‌های اجرایی این پروژه است که در اسرع وقت عملیاتی خواهد شد.

 با امضای تفاهم‌نامه همکاری، خط یک قطار شهری تبریز به زودی از امکان پوشش مخابراتی همراه اول برخوردار می‌شود.

به موجب تفاهم‌نامه‌ای که به امضای مهندس شهین‌باهر شهردار تبریز و مهندس شکوری مدیر عامل شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی رسید، این شرکت، به زودی عملیات نصب آنتن‌های BTS را در متروی تبریز آغاز می‌کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.