حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – فعالیتهای حوزۀ کتابداری و فضای ایجاد شده در سطح منطقه یک الگوی مناسبی برای ترغیب و تشویق شهروندان در امر کتابخوانی می باشد.

شناسه : 7994 31 اکتبر 2017 - 6:30 332 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز ، در جلسه هماهنگی مسولین کتابخانه های مناطق دهگانه شهرداری تبریز فعالیتهای حوزۀ کتابداری و فضاهای ایجاد شده و اقدامات انجام یافته در شهرداری منطقه یک را الگوی مناسبی برای ترغیب و تشویق […]

پورتال شهرداری منطقه یک – فعالیتهای حوزۀ کتابداری و فضای ایجاد شده در سطح منطقه یک الگوی مناسبی برای ترغیب و تشویق شهروندان در امر کتابخوانی می باشد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز ، در جلسه هماهنگی مسولین کتابخانه های مناطق دهگانه شهرداری تبریز فعالیتهای حوزۀ کتابداری و فضاهای ایجاد شده و اقدامات انجام یافته در شهرداری منطقه یک را الگوی مناسبی برای ترغیب و تشویق شهروندان جهت مطالعه بیشتر دانستند.

 براساس این گزارش حاج آقا حمیدی ضمن اعلام این مطلب افزودند: در جامعۀ کنونی که شهروندان فرصت کمتری را به کتابخوانی اختصاص می دهند و سرانه کتاب همسان با فرهنگ و تمدن ما نیست، نیاز به ارائه راهکارهای بهتر و مناسبتری جهت تشویق برای خواندن و مطالعه کردن نیاز است که خوشبختانه شهرداری منطقه یک در این حوزه توانسته با اقدامات منظم و کارهای شایسته ،گامی به جلو برداشته و فضای مناسبی را به این مهم اختصاص دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک اظهار داشت : شخصیت انسان به واسطه مطالعه و اندیشه تکامل می یابد و جامعه سالم، منطقی و پویا در گرو این امر مهم می باشد، چرا که مطالعه باعث موفقیت و زمینه ساز تفکر و خلاقیت و همگرائی بیشتر در جوامع می گردد.


وی افزود: افرادی که عادت به مطالعه و کتابخوانی دارند دارای سطح فکر و اندیشه های وسیع  می باشند، ذهنشان برای فراگیری فعال تر می شود ، افقهای جدید پیش رویشان باز می شود، آمادگی بیشتری برای آموختن و یادگیری پیدا خواهند نمود، به صورت جدی و قوی تر در راه کسب علم و دانش گام بر می دارند و باعث رونق اجتماعی و شور و نشاط می گردند.

حاج آقا حمیدی گفت: خوشبختانه در شهرداری منطقه یک با وجود مکانهای مناسب در مناطق کم برخوردار و برخوردار و رویکرد جدید و نگاه نو به نحوۀ عملکرد در حوزۀ کتابداری و کتابخوانی بسترهای مناسبی فراهم گشته تا شهروندان تشویق گردند که به این امر حیاتی روی آورند و این قابل تقدیر و تشکر است و امیدواریم  تمامی مناطق در این راستا گامهای موثری بردارند و با همفکری و همیاری با رونق کتابخوانی از سوی شهروندان عزیز مواجه گردیم.

در پایان این جلسه مسولیت کتابخانه ها به مسائل و مشکلات این حوزه اشاره و از معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز درخواست رسیدگی نمودند و همچنین از مخزن کتاب و اقدامات انجام یافته در کتابخانه شهید بهشتی منطقه یک بازدید بعمل آوردند.

 


.


.


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.