به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه حیات فعالیتهای عمرانی ، خدماتی و فرهنگی شهرداری را در نگاه ویژه به رضایتمندی ارباب رجوع دانست. براساس این گزارش مهندس مولاخواه در جلسه شورای معاونین منطقه با اعلام این مطلب اشاره نمود: کارکنان و کارمندان منطقه لازم است به دور از […]
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه حیات فعالیتهای عمرانی ، خدماتی و فرهنگی شهرداری را در نگاه ویژه به رضایتمندی ارباب رجوع دانست.
براساس این گزارش مهندس مولاخواه در جلسه شورای معاونین منطقه با اعلام این مطلب اشاره نمود: کارکنان و کارمندان منطقه لازم است به دور از پیچیدگی های بروکراسی و زبان علمی با ارباب رجوع رفتار کنند و شخصیت انسانی و والای آنان را بیشتر پاس بدارند.
شهردار منطقه یک کلانشهر تبریز باتاکید بر اینکه کیفیت خدمات ارائه شده به ارباب رجوع بسیار مهم است افزود: هر چه ارباب رجوع بتواند با مسئول مربوطه در اداره ارتباط برقرار نماید رضایتمندی و اعتماد بیشتری خواهد یافت و این مسئله پلی به سوی موفقیت و حیات فعالیتهای شهرداری می باشد.
وی با تاکید بر این مهم که حیات اقتصادی منطقه به رضایت ارباب رجوع وابسته است بیان داشت : از این رو کارکنان منطقه باید نسبت به ارائه خدمات ارباب رجوع و رفتار پسندیده با آنها توجه بیشتری داشته باشند.
.
.
روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز
[ad_2]
منبع : shahryarnews |