حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه  تعرفه الکترونیکی در ناوگان بخش خصوصی از مرز 90 درصد گذشت

شناسه : 7251 10 اکتبر 2017 - 6:27 176 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر گفت: پروژه  تعرفه الکترونیکی در ناوگان بخش خصوصی از مرز 90 درصد گذشت. به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه فرخ جلالی، با اعلام این خبر افزود: زمانبندی صحیح حرکت اتوبوس‌ها و نوبت‌دهی آنها در خطوط از وظایف حساسی است که […]

پروژه  تعرفه الکترونیکی در ناوگان بخش خصوصی از مرز 90 درصد گذشت
پ
پ


تبریز ما: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر گفت: پروژه  تعرفه الکترونیکی در ناوگان بخش خصوصی از مرز 90 درصد گذشت.

به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه فرخ جلالی، با اعلام این خبر افزود: زمانبندی صحیح حرکت اتوبوس‌ها و نوبت‌دهی آنها در خطوط از وظایف حساسی است که تحقق صحیح آن انرژی زیادی از اتوبوسرانی می‌بردکه با جایگزینی تعرفه الکترونیکی صحت و سقم تبادل اطلاعات ارتقاء یافته و بخش زیادی از بروکرواسی حاصل از گردش تعرفه کاغذی برای محاسبه عملیات ناوگان  و زمانبندی حرکت اتوبوسها از مبدا ومقصد حذف گردیده است
جلالی گفت: استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات از الزامات اصلی در هوشمند سازی ناوگان بوده و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، رفع آلودگی حاصل از مبادله کاغذ، حفظ محیط زیست، کاهش زمان انتظار مسافر، زمانبندی متناسب با ساعات پیک مسافر و ارتقاء خدمات اتوبوسرانی از اهداف اجرایی این طرح محسوب میگردد.
وی در ادامه از مزیتهای دیگر اجرای این پروژه ارتباط دوسویه،سریع و آسان مرکز کنترل هوشمند با راننده وبالعکس در مواقع لازم، ارسال پیام از طریق کنسول در مواقع ضروری مثل ترافیک ، بارندگی و… برای کل ناوگان  به جای استفاده از تلفن همراه که برخلاف مقررت راهنمایی و رانندگی بوده و در برخی مواقع به سوانح و تصادفات منجر میگردد و همچنین اطلاع راننده از تعداد مسافر جابجا شده در هر سرویس برشمرد.
جلالی در ادامه اظهار داشت: با اجرای این پروژه از روشهای سنتی کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی عبور نموده و با بهره گیری از تکنولوژی روز و همسو با سایر ناوگانهای هوشمند جهانی به ارائه خدمات به مسافرین و همشهریان عزیز گام بر می داریم.  
وی همچنین افزود: کلیات اقدامات فنی و کارشناسی اجرای این پروژه در اتوبوسرانی تبریز انجام گرفته و به جرات 
می توان گفت اجرای طرح تعرفه الکترونیکی با این خصوصیتها و مزیتهای ذکر شده در سطح اتوبوسرانیهای کل کشور کم نظیر می باشد.  
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در خاتمه گفت: هم اکنون بیش از 90 درصد تعرفه‌های کاغذی اتوبوس‌های بخش خصوصی شرکت حذف شده و درآینده نزدیک این پروژه  به اتمام خواهد رسید و با اجرای این پروژه ناوگان اتوبوسرانی یک گام رو به جلو بسوی شهر هوشمند قدم خواهد گذاشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.