حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسئولین نواحی در سیستم “ناحیه محوری” اختیارات ویژه ای در مدیریت حوزه خود دارند

شناسه : 13055 25 آوریل 2018 - 8:11 197 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز با اشاره به آغاز اجرای سیاست “ناحیه محوری” در شهرداری تبریز، بر وظیفه اساسی مسئولین نواحی مناطق دهگانه در چهار مورد مهم تاکید کرد . به گزارش تبریز ما به نقل از معاونت خدمات شهری ، مسعود برزگرجلالی معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز با […]

مسئولین نواحی در سیستم “ناحیه محوری” اختیارات ویژه ای در مدیریت حوزه خود دارند
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز با اشاره به آغاز اجرای سیاست “ناحیه محوری” در شهرداری تبریز، بر وظیفه اساسی مسئولین نواحی مناطق دهگانه در چهار مورد مهم تاکید کرد .

به گزارش تبریز ما به نقل از معاونت خدمات شهری ، مسعود برزگرجلالی معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز با تاکید بر این امر، گفت: در سیستم ناحیه محوری مسئولین نواحی دارای اختیارات ویژه ای در برنامه ریزی،هماهنگی و مدیریت حوزه خود و نیز حل مشکلات خدماتی دارند که در چهار مورد وظیفه اساسی تری دارند.

وی افزود: : رفع موارد خطرآفرين براي شهروندان از معابر عمومي ، حذف نازيبايي هاي بصري ، آزاد كردن معابر و پياده روها از هرگونه سد معبر مغازه ها و مصالح ساختماني ناشي از ساخت و سازها ، رسيدگي سريعتر به مشكلات خدماتي و درخواستهاي شهروندان از وظایف اساسی مسئولین نواحی در سیستم “ناحیه محوری” است .

برزگر جلالی ، خاطرنشان کرد طرح “ناحیه محوری” برای اولین بار است که در شهرداری تبریز اجرا می شود که با استقرار کامل این سیستم در حوزه خدمات شهری شاهد تحول چشمگیر در بخش خدمات رسانی به مردم شریف و فهیم تبریز بوده و گام مؤثری در جهت توسعه پایدار شهری برداشته می شود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.