حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح فاز یک تقاطع غیر همسطح دکتر حسابی با شهید کسایی

شناسه : 12933 19 آوریل 2018 - 6:37 208 بازدید

تبریز ما: جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز که با حضور اعضای کمیته فنی ، معاون عمرانی شهرداری منطقه دو و مشاور طرح به ریاست معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز تشکیل شد به بررسی طرح فاز یک تقاطع غیر همسطح دکتر حسابی با شهید کسایی پرداخت. به گزارش تبریز ما، در ابتدای جلسه نماینده […]

طرح فاز یک تقاطع غیر همسطح دکتر حسابی با شهید کسایی
پ
پ


تبریز ما: جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز که با حضور اعضای کمیته فنی ، معاون عمرانی شهرداری منطقه دو و مشاور طرح به ریاست معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز تشکیل شد به بررسی طرح فاز یک تقاطع غیر همسطح دکتر حسابی با شهید کسایی پرداخت.

به گزارش تبریز ما، در ابتدای جلسه نماینده مشاور طرح توضیحاتی را در خصوص  طرح تقاطع غیر همسطح دکتر حسابی با شهید کسایی برگرفته از معرفی محدوده طرح، محدودیت ها و الزامات طرح واریانت های پیشنهادی ارائه کرد.

همچنین در توضیح این واریانت ها به مزایا و معایب آن ها، هزینه و زمان ساخت و همچنین معیارهای انتخاب واریانت برتر اشاره شد.

در ادامه جلسه محمد حسین اسحقی معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با بیان مواردی پیرامون  این طرح گفت: در اجرای این طرح نحوه هدایت ترافیکی در زمان اجرای پروژه و زمان بهره برداری از اهمیت بالایی برخوردار است و خواستار توجه ویژه به این مهم شد .

در تداوم جلسه دیگر اعضای کمیته فنی نیز به بررسی کارشناسانه و ارائه نکته نظرات در خصوص  مطالعات صورت گرفته و گزینه های پیشنهادی جهت انتخاب گزینه مناسب پرداختند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.