حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تداوم تلاش شبانه روزی برای تکمیل نواقصات مرکزهمایش های بین المللی تبریز

شناسه : 10934 18 ژانویه 2018 - 8:35 241 بازدید

تبریز ما: قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به تداوم تلاش شبانه روزی برای تکمیل نواقصات مرکزهمایش های بین المللی تبریز بر تکمیل هرچه سریعتر این مرکز تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، رسول موسایی در بازدید از مرکز همایش های بین المللی شهر تبریز اظهار داشت: همکاران تلاشگر شهرداری در منطقه 9 و تمامی […]

تداوم تلاش شبانه روزی برای تکمیل نواقصات مرکزهمایش های بین المللی تبریز
پ
پ


تبریز ما: قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به تداوم تلاش شبانه روزی برای تکمیل نواقصات مرکزهمایش های بین المللی تبریز بر تکمیل هرچه سریعتر این مرکز تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، رسول موسایی در بازدید از مرکز همایش های بین المللی شهر تبریز اظهار داشت: همکاران تلاشگر شهرداری در منطقه 9 و تمامی پیمانکاران فعال در این مجموعه به دنبال این هستند که بتوانیم به زودی شاهد تکمیل و بهره برداری کامل از مرکز و رفع تمامی نواقصات ساختمان باشیم تا برای برگزاری مراسم استقبال از تبریز 2018 و مراسم این رویداد مهم آماده بهره برداری باشد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مرکز همایش های بین المللی شهر تبریز یکی از پروژه های مهم و اولویت دار شهرداری تبریز می باشد افزود: این مجموعه فاخر با زیربنای 24 هزار متر مربع که در شهرک خاوران در حال احداث است به یکی از مراکز مهم فرهنگی تبریز تبدیل خواهد شد.

قائم مقام شهردار تبریز افزود: مرکز همایش های بین المللی شهر تبریز یک مجموعه زیبا و فاخر برای میزبانی و برگزاری همایش های بین المللی تبریز است و امیدواریم با تلاش شبانه روزی همکاران شهرداری منطقه 9 نواقصات باقی مانده پروژه نیز تکمیل و مرتفع شود.

گفتنی است در محمد حسین اسقحی معاون فنی عمرانی شهردار تبریز و همچنین شهرداران تعدادی از مناطق شهرداری تبریز نیز در این بازدید قائم مقام شهردار تبریز را همراهی می کردند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.