حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همه همت اعضای شورا در راستای توسعه شهر است

شناسه : 10225 31 دسامبر 2017 - 6:45 180 بازدید

تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز گفت:همت تمامی اعضای شورای شهر تبریز در راستای توسعه و آبادانى شهر است. به گزارش تبریز ما، عبدالله تقی پور با اشاره به ضرورت توجه به عدم سوق یافتن جلسات شورا به مقوله روزمرگی گفت: پنج دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله است تبریز آبستن یک سری بلایایی […]

همه همت اعضای شورا در راستای توسعه شهر است
پ
پ


تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز گفت:همت تمامی اعضای شورای شهر تبریز در راستای توسعه و آبادانى شهر است.

به گزارش تبریز ما، عبدالله تقی پور با اشاره به ضرورت توجه به عدم سوق یافتن جلسات شورا به مقوله روزمرگی گفت: پنج دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله است تبریز آبستن یک سری بلایایی طبیعی است که زلزله یکی از مهمترین این بلایاست.

شاهد وقوع زلزله در مناطق مختلف هستیم خدای نکرده گر در تبریز زلزله با شدت بالا اتفاق بیافتد، فاجعه انسانی روی می دهد باید از خودمان بپرسیم برای رویارویی با زلزله احتمالی چه کرده ایم؟

وی افزود: در اوایل فصل زمستان بحث آلودگی هوا و وارونگی هوای شهر را تجربه کرده ایم یکی از اصلی ترین اثرات مخرب آلودگی هوا تاثیر مخرب آن بر کودکان و پیران است. تعطیلی مدارس نیز به این دلیل است که کودکان از این مساله آسیب نبینند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.