حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری تراکتور- گسترش فولاد در استان بی طرف!

شناسه : 11449 01 فوریه 2018 - 6:23 608 بازدید

تبریز ما: با حکم کمیته انضباطی دربی تبریز میان تراکتورسازی و گسترش فولاد در استان بی طرف برگزار می‌شود. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره برخی تیم های لیگ برتری اعلام کرد که بر این اساس تیم تراکتورسازی به انجام یک مسابقه خانگی در استان بی طرف محکوم شده است. در حکم کمیته […]

برگزاری تراکتور- گسترش فولاد در استان بی طرف!
پ
پ


تبریز ما: با حکم کمیته انضباطی دربی تبریز میان تراکتورسازی و گسترش فولاد در استان بی طرف برگزار می‌شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره برخی تیم های لیگ برتری اعلام کرد که بر این اساس تیم تراکتورسازی به انجام یک مسابقه خانگی در استان بی طرف محکوم شده است.

در حکم کمیته انضباطی در این خصوص آمده است: «این کمیته تیم تراکتورسازی تبریز را به دلیل فحاشی تماشاگران به علی دایی، کریم باقری، بازیکنان و مدیریت (مسبوق به سابقه) در دیدار برابر سایپا، به انجام یک مسابقه رسمی میزبانی در استان بی طرف (غیر از استان میزبان و میهمان) به تشخیص و تعیین کمیته برگزارکننده مسابقات محکوم کرد.( این رای قابل تجدید نظر است)».

با اینکه تراکتورسازان می توانند به حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی اعتراض کنند؛ اما فعلا با شرایط موجود تیم تبریزی دیدار با گسترش فولاد در دربی تبریز در هفته بیست و سوم لیگ برتر را باید در استان دیگری برگزار کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.