حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری مراسم پیش رویداد تبریز 2018؛ عاملی مهم برای جذب مشارکت مردمی

شناسه : 9754 18 دسامبر 2017 - 10:18 166 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از برگزاری چندین مراسم همزمان با پیش رویداد تبریز 2018 خبرداد و این مراسم ها را عاملی برای جذب مشارکت مردمی عنوان کرد. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی در بیستمین جلسه کمیته تبلیغات و امور بین اللملل ستاد تبریز 2018، گفت: مراسم نور […]

برگزاری مراسم پیش رویداد تبریز 2018؛ عاملی مهم برای جذب مشارکت مردمی
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از برگزاری چندین مراسم همزمان با پیش رویداد تبریز 2018 خبرداد و این مراسم ها را عاملی برای جذب مشارکت مردمی عنوان کرد.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی در بیستمین جلسه کمیته تبلیغات و امور بین اللملل ستاد تبریز 2018، گفت: مراسم نور افشانی و اجرای موسیقی سنتی در چند نقطه از شهر، برگزاری مراسم نمادین خنچه گردانی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای 29 آذرماه است که به عنوان پیش رویداد مردمی تبریز 2018 در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برگزاری چنین مراسم هایی در معابر عمومی و حضور شهروندان می تواند شهروندان را به مشارکت در این رویداد مردمی دعوت کند.

وی همچنین گفت: جشنواره هایی در سطح بین المللی از جمله جشنواره بین المللی تئاتر تبریزیم، تجلیل از زنده نامان تبریز، برگزاری هشتمین جشنواره عکاسی فیروزه به صورت بین‌المللی، حضور عکاسان اهل ترکیه در تبریز و برگزاری جشنواره انیمیشن با همکاری حوزه هنری استان از جمله برنامه های فراملی در نظر گرفته شده برای تبریز 2018 است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز همچنین گفت: برگزاری برنامه های هنری در قالب بین المللی می تواند تاثیر بسیاری در جذب توریست و توسعه پایدار داشته باشد چرا که هنرمندان سفیران هنری هستند و با تولیدات هنری خود از تبریز می توانند این کهن شهر را به شهروندان خود معرفی کنند.

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.