حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرام دبیری توهین تماشاگرنماها به مردم آذربایجان را محکوم کرد

شناسه : 10219 31 دسامبر 2017 - 5:04 188 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز نسبت به فحاشی های صورت گرفته توسط هواداران تیم پرسپولیس واکنش نشان داد. به گزارش تبریز ما، شهرام دبیری در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه شاهد توهین تماشاگر نماها در دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و  تراکتورسازی به هواداران تراکتور و مردم آذربایجان بودیم که متایوسفانه […]

شهرام دبیری توهین تماشاگرنماها به مردم آذربایجان را محکوم کرد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز نسبت به فحاشی های صورت گرفته توسط هواداران تیم پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش تبریز ما، شهرام دبیری در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه شاهد توهین تماشاگر نماها در دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و  تراکتورسازی به هواداران تراکتور و مردم آذربایجان بودیم که متایوسفانه این اهانت های شنیع از سوی لیزرها هدایت شده بود.

پیشکسوت فوتبال تبریز با تاکید بر اینکه باید فوتبال عامل صمیمیت و وحدت باشد کفت: متأسفم که شاهدیم به جای حرکت به سمت وحدت اینچنین حرکت های ناشایستی از سوی هواداران تیمی صورت می گیرد که بسیاری از افتخارات آن با حضور قهرمانان و فوتبالیست های آذربایجانی حاصل سده است.

وی با تقدیر از خویشتن داری هواداران فهیم تراکتورسازی تبریز گفت: ضمن اینکه این حرکت ناشایست را محکوم می کنیم انتظار داریم مسئولان باشگاه پرسپولیس با این مساله برخورد کنند و کمیته اخلاقی و فدراسیون درخواست داریم با این حادثه تلخ که احساسات بخشی از مردم کشورمان را جریحه دار کرده است قاطعانه برخورد کنند.

دبیری در پایان گفت: از هواداران تراکتور سازی تشکر می کنم که با سعه صدر با موضوع برخورد کردند وظیفه مسئولان پیگیری این حادثه تلخ و عکس العمل مناسب در خصوص خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.