حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پاکسازی مناطق تاریخی شهر با مشارکت مناطق ده گانه شهرداری و اداره میراث فرهنگی

شناسه : 8278 07 نوامبر 2017 - 4:00 188 بازدید

تبریز ما:  مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از پاکسازی مناطق تاریخی با مشارکت مناطق ده گانه شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خبرداد. به گزارش تبریز ما به نقل  سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، سازمان مدیریت پسماند با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و مناطق […]

پاکسازی مناطق تاریخی شهر با مشارکت مناطق ده گانه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
پ
پ


تبریز ما:  مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از پاکسازی مناطق تاریخی با مشارکت مناطق ده گانه شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خبرداد.

به گزارش تبریز ما به نقل  سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، سازمان مدیریت پسماند با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و مناطق ده گانه شهرداری تبریز ، در آستانه ۲۰۱۸ اقدام به خدمات تنظیفی و آموزش های شهروندی در مناطق تاریخی و موزه های سطح شهر می نماید . 

علیرضا اصغری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اعلام این مطلب اظهار کرد : بر اساس تفاهم نامه ای که بین دو سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان شرقی در سال ۹۵ صورت گرفته است ، سازمان مدیریت پسماند با همکاری و مشارکت مناطق ده گانه شهرداری تبریز در آستانه تبریز ۲۰۱۸ اقدام به تنظیف و ارائه آموزش های شهروندی می نماید. 

وی افزود : سازمان مدیریت پسماند در چند روز اخیر ، با همکاری شهردار و معاونین خدمات شهری مناطق ده و چهار اقدام به پاکسازی اطراف مسجد حسن پاشا و پل تاریخی آجی چای نموده است . 

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در پایان گفت : تهیه و نصب باکس های جمع آوری زباله و پاکسازی محوطه مناطق تاریخی در راستای آماده سازی این مناطق برای میزبانی شایسته از میهمانان و گردشگران است ‌.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.