حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پنج پارک جدید ظرف یک ماه آتی به بهره‌برداری می‌رسد

شناسه : 11728 13 فوریه 2018 - 5:05 184 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار گفت: به منظور توسعه فضاهای سبز شهری، پنج پارک جدید ظرف یک ماه آتی تکمیل و تقدیم شهروندان می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، امجدی با بیان این خبر افزود: با توجه به بافت کلی منطقه و کمبود فضاهای سبز شهری، شهرداری منطقه چهار […]

پنج پارک جدید ظرف یک ماه آتی به بهره‌برداری می‌رسد
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه چهار گفت: به منظور توسعه فضاهای سبز شهری، پنج پارک جدید ظرف یک ماه آتی تکمیل و تقدیم شهروندان می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، امجدی با بیان این خبر افزود: با توجه به بافت کلی منطقه و کمبود فضاهای سبز شهری، شهرداری منطقه چهار در سال جاری احداث پنج پارک جدید را در دستور کار خود قرار داد که این پارک ها تا اسفند ماه تکمیل و تقدیم شهروندان می شود.
وی تاکید کرد: شهرداری منطقه چهار با هدف افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد منظر شهری سرسبز و زیبا و متنوع، تلطیف هوای شهر، توزیع خدمات رفاهی و تفریحی مناسب برای شهروندان و مسافران با هدف استقرار گام به گام توسعه ی پایدار شهری اقدام به احداث پنج پارک نموده است.
شهردار منطقه ۴ گفت: پنج پارک جدید شامل حکیم نباتی، ستارخان، آجی چای، سربازی و کاج است که با هزینه ای بالغ بر ۱۵میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.