حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

صدور پروانه ساختمانی در شهرک شهید صیاد شیرازی به منطقه ۶ تفویض شد

شناسه : 7368 12 اکتبر 2017 - 5:53 556 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته صدور پروانه ساختمانی شهرک شهید صیاد شیرازی، از این پس بر عهده شهرداری منطقه ۶ تبریز خواهد بود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، فیروزیان افزود: با توجه به واقع‌شدن قسمتی از شهرک صیاد شیرازی در حوزه استحفاظی و جغرافیایی […]

صدور پروانه ساختمانی در شهرک شهید صیاد شیرازی به منطقه ۶ تفویض شد
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته صدور پروانه ساختمانی شهرک شهید صیاد شیرازی، از این پس بر عهده شهرداری منطقه ۶ تبریز خواهد بود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، فیروزیان افزود: با توجه به واقع‌شدن قسمتی از شهرک صیاد شیرازی در حوزه استحفاظی و جغرافیایی شهرستان شبستر، صدور پروانه در این شهرک، با مشکلاتی مواجه بود.

 وی با اشاره به تغییرات طرح جامع تبریز در این شهرک، اضافه کرد: با هدایت و نظارت مستقیم معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و فرمانداران تبریز و شبستر مقرر شد تا رفع موضوع تقسیمات کشوری و بدون لحاظ آن صدور پروانه ساختمانی در شهرک شهید صیاد شیرازی به شهرداری منطقه ۶ تفویض شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: این شهرداری هماهنگی های لازم درون بخشی را به عمل آورده تا ان شا الله نسبت به صدور پروانه ساختمانی به متقاضیان و ذینفعان انجام گیرد.

فیروزیان ادامه داد: تعاونی های مسکن و نیز اشخاص حقیقی و حقوقی در اولین فرصت با راه و شهرسازی استان و مدیریت املاک آن سازمان هماهنگی های لازم را به عمل آورند و برای ثبت تقاضای صدور پروانه به معاونت شهرسازی منطقه مراجعه نمایند.

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: امید است با شروع صدور پروانه ساختمانی، شرکتهای خدمات رسان خدماتی از جمله آب و فاضلاب، برق و گاز و… تمهیدات لازم را مبنی بر برخورداری اهالی به عمل آورند که البته بخش اعظم آن زیرساخت‌ها کار شده است.

گفتنی است، شهرک شهید صیاد شیرازی نزدیک به ۴ هزار قطعه مسکونی و حدود یک هزار قطعه تجاری و بیش از ۱۷۷ هزار مترمربع مجتمع آپارتمانی و نیز ۲۴۷ هزار مترمربع کاربریهای عمومی را دارا می باشد که می تواند چند صد هزار نفر را در خود جای دهد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.