حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ویژه نامه پنج زبانه تبریز 2018 منتشرشد

شناسه : 10267 01 ژانویه 2018 - 6:38 229 بازدید

[ad_1] تبریز ما: همزمان با آغاز سال نو میلادی ویژه نامه پنج زبانه تبریز 2018 منتشرشد. به گزارش تبریز ما، هفته نامه داخلی شهرداری تبریز، در ویژه نامه پنج زبانه خود به معرفی تبریز و زیبایی های تبریز و روایت های مختلفی از تبریز پرداخته است. گفتنی است این ویژه نامه همزمان با هشتمین نمایشگاه […]

ویژه نامه پنج زبانه تبریز 2018 منتشرشد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: همزمان با آغاز سال نو میلادی ویژه نامه پنج زبانه تبریز 2018 منتشرشد.

به گزارش تبریز ما، هفته نامه داخلی شهرداری تبریز، در ویژه نامه پنج زبانه خود به معرفی تبریز و زیبایی های تبریز و روایت های مختلفی از تبریز پرداخته است.

گفتنی است این ویژه نامه همزمان با هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل در جزیره کیش نیز توزیع خواهد شد و همچنین در هتل ها و سفارتخانه ها و موزه ها نیز در دسترس گردشگران قرار خواهد گرفت.

مدیر مسئول میراعتماد عمادی، جانشین مدیر مسئول نقی فرشباف تقی نژاد، سردبیر حامد خسروشاهی، مدیر اجرایی صمد احمدی وند ، هیئت تحریریه و عکس عباس بنی حسینیان، محمد دلیرباقرنیا، فرشید باغشمال، سیامک آرش آزاد، مینا رزمی ، خاطره میرزایی و علی عباسی، ندا فرشباف و یعقوب قلندری‌نژاد تیم مدیریتی و اجرایی این نشریه هستند.

برای دریافت ویژه نامه پنج زبانه تبریز اینجا  را کلیک کنید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.