حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فرهنگ تبریز را برای مردم خوزستان سوغات خواهم برد

شناسه : 10421 04 ژانویه 2018 - 3:53 224 بازدید

تبریز ما: مستندساز موفق خوزستانی کاروان سینما حقیقت گفت: سفیری از تبریز خواهم شد و بخشی از فرهنگ این شهر را با خود برای مردم خوزستان سوغات خواهم برد.   احمد زایری به عنوان یکی از نخستین مهمانان تبریز در سال ۲۰۱۸ در حاشیه بازدید کاروان سینما حقیقت از طبیعت عینالی اظهار داشت: مستند بهترین ابزار […]

فرهنگ تبریز را برای مردم خوزستان سوغات خواهم برد
پ
پ


تبریز ما: مستندساز موفق خوزستانی کاروان سینما حقیقت گفت: سفیری از تبریز خواهم شد و بخشی از فرهنگ این شهر را با خود برای مردم خوزستان سوغات خواهم برد. 

 احمد زایری به عنوان یکی از نخستین مهمانان تبریز در سال ۲۰۱۸ در حاشیه بازدید کاروان سینما حقیقت از طبیعت عینالی اظهار داشت: مستند بهترین ابزار برای معرفی فرهنگ و مردم مناطق مختلف است و دراین زمینه مستند می تواند به بهترین صورت ممکن از شهری همچون تبریز که زیبایی های منحصر به فردی دارد، به روایت تصویر سخن بگوید. 
وی که نخستین سفر خود را به تبریز تجربه می کند در خصوص آشنایی اش با این شهر تاریخی گفت: به عنوان شهروند ایرانی شناخت کافی از شهر تبریز ندارم که ضعفی است برای من شهروند و مستندسازان تبریزی و ایرانی که نتوانسته اند تصویر مناسب و کافی از این شهر نشان دهند اما این فرصت را غنیمت می شمارم که با تبریز بیشتر اشنا شده و سعی دارم به فرهنگ مردم این منطقه بپردازم. 
مستندساز برگزیده یازدهمین جشنواره حقیقت با اشاره به تاثیر مستند در توسعه و معرفی فرهنگ ها افزود: مستند در واقع استناد بر وقایع حقیقی کرده و آنرا به روایت تصویر بیان می کند که برگرفته از سبک زندگی، اداب و رسوم و طبیعت و فرهنگ مردم هر منطقه است و اغلب به واسطه این هنر تمام شهرهای جهان بستر معرفی خود و توسعه گردشگری را فراهم آورده اند. 
احمد زایری همچنین با اشاره به طبیعت شهر تبریز گفت: تبریز شهری سردسیر بوده و گردشگران به واسطه اب و هوای سردش کمتر از سوی مورد توجه قرار داده اند و مستندسازان که به استناد عکس و فیلم های انتشار یافته مستندسازی می کنند تبریز را ندیده و فراموش کرده اند و این شهر علی رغم زیبایی هایش در حوزه گردشگری مظلوم واقع شده است. 
وی ابراز امیدواری کرد که با حضور کاروان مستندسازان سینما حقیقت شاهد ساخت مستندهای تاثیر گذار و رونق معرفی و توسعه گردشگری تبریز باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.