حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اختتامیه پنجمین دوره مسابقات کارکنان شهرداری تبریز برگزار شد

شناسه : 11356 29 ژانویه 2018 - 14:26 328 بازدید

تبریز ما: مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات کارکنان شهرداری کلانشهر تبریز امروز عصر با حضور ورزشکاران و تعدادی از اعضای شورای شهر و مدیران ارشد شهرداری تبریز برگزار شد. به گزارش تبریز ما، مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان شهرداری کلانشهر تبریز عصر روز دوشنبه هشتم بهمن ماه با حضور اعضای تیم […]

اختتامیه پنجمین دوره مسابقات کارکنان شهرداری تبریز برگزار شد
پ
پ

تبریز ما: مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات کارکنان شهرداری کلانشهر تبریز امروز عصر با حضور ورزشکاران و تعدادی از اعضای شورای شهر و مدیران ارشد شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان شهرداری کلانشهر تبریز عصر روز دوشنبه هشتم بهمن ماه با حضور اعضای تیم های شرکت کننده در این مسابقات و همچنین تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهرداری تبریز در تالار اندیشه مجموعه ائل گلی برگزار شد.

پنجمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان شهرداری تبریز با حضور 42 تیم از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود.

رشته فوتسال این مسابقات در دو رده دسته یک و لیگ برتر برگزار شد که 12 تیم در لیگ برتر و همچنین 16 تیم در لیگ دسته یک فوتسال به رقابت با هم پرداختند.

همچنین 16 تیم نیز در مسابقات والیبال شهرداری تبریز حضور داشتند.

در طول برگزاری این دوره از مسابقات بیش از 600 مسابقه بین تیم های مختلف برگزار شد و همچنین برای 1120 نفر از کارکنان شرکت کننده در مسابقه کارت شرکت در مسابقات داده شده بود.

در مراسم اختتامیه این مسابقات از تیم های حائز رتبه های اول تا سوم و همچنین تیم های اخلاق و بازیکنان برتر تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم علاوه بر علی رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز، فریدون بابایی اقدم، شهرام دبیری، علی آجودان زاده، کریم صادق زاده تبریزی از اعضای شورای شهر و همچنین سعید حاجی زاده مدیرکل روابط عمومی شهرداری تبریز به همراه جمعی از مدیران مناطق و سازمان های مختلف شهرداری تبریز حضور داشتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.