حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پاکسازی و لایروبی روزانه و مستمر انهار وکانال های سطح منطقه۳

شناسه : 7478 15 اکتبر 2017 - 8:38 239 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبر گفت: شستشو، پاکسازی و لایروبی انهار وکانال های سطح منطقه به صورت مستمر در سطح منطقه اجرا می‌شود. تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبر گفت: شستشو، پاکسازی و لایروبی انهار وکانال های سطح منطقه به صورت مستمر در سطح منطقه اجرا می‌شود. به گزارش تبریز ما به نقل […]

پاکسازی و لایروبی روزانه و مستمر انهار وکانال های سطح منطقه۳
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبر گفت: شستشو، پاکسازی و لایروبی انهار وکانال های سطح منطقه به صورت مستمر در سطح منطقه اجرا می‌شود.

تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبر گفت: شستشو، پاکسازی و لایروبی انهار وکانال های سطح منطقه به صورت مستمر در سطح منطقه اجرا می‌شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، پرویز عباس نژاد با اعلام خبر گفت: در راستای ترویج بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع انواع بیماری ها، شستشوی مداوم انهار و همچنین کانال های سطح  منطقه ۳ در دستور کار معاونت خدمات شهری این منطقه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت دوره ای و تخصصی در تمام سطح حوزه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: رفت و روب، لایروبی انهار، پاکسازی و رسوب برداری شبکه اصلی، پاکسازی و رسوب برداری کانالهای روباز و روبسته، پاکسازی و رسوب برداری تله های آشغالگیر، شستشو پل های عابر پیاده، شستشوی المانهای ترافیکی و شهری از جمله اقداماتی است در این طرح انجام می شود.

عباس نژاد افزود: در همین راستا  و به منظور رسیدگی بنیادی و اصولی به وضعیت نگهداشت محلات و پاکسازی محیط زیست و جلوگیری از تجمع جانوران موذی، شستشو و نظافت انهار وکانال های سطح منطقه به صورت مداوم در حال انجام است.

شهردار منطقه ۳ تبریز از شهروندان و به ویژه مغازه‌داران سطح منطقه خواست تا از ریختن ضایعات و نخاله ها در داخل جداول، جوی ها و کانال های سطح شهر خودداری کنند تا چهره زیبا و موزونی در سطح شهر وجود داشته باشد.

وی بیشترین حجم ضایعات جمع آوری شده از مسیل ها و کانال ها را مربوط به زباله های تر و خشک دانست و گفت: در مدت زمان سپری شده از ابتدای شروع فصل پاییز، به دلیل بارندگی های صورت گرفته، حجم قابل توجهی از زباله از داخل کانال ها جمع آوری شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.