حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عشق و علاقه مردم تبریز به اهل بیت و ابا عبدالله الحسین (ع) زبانزد است

شناسه : 8287 07 نوامبر 2017 - 5:53 585 بازدید

[ad_1] فرمانده دفاع مدنی استان کربلا گفت: عشق و علاقه مردم تبریز به اهل بیت و ابا عبدالله الحسین (ع) زبانزد است و این علاقه می تواند زمینه خوبی برای گسترش همکاری های کربلا و تبریز باشد. به گزارش تبریز ما، سید طاهر حمید زبیدی در دیدار با اعضای شورای شهر تبریز، مردم تبریز را […]

عشق و علاقه مردم تبریز به اهل بیت و ابا عبدالله الحسین (ع) زبانزد است
پ
پ

[ad_1]


فرمانده دفاع مدنی استان کربلا گفت: عشق و علاقه مردم تبریز به اهل بیت و ابا عبدالله الحسین (ع) زبانزد است و این علاقه می تواند زمینه خوبی برای گسترش همکاری های کربلا و تبریز باشد.

به گزارش تبریز ما، سید طاهر حمید زبیدی در دیدار با اعضای شورای شهر تبریز، مردم تبریز را مردمی صادق و معتقد دانست و اظهار کرد: عشق و علاقه مردم تبریز به اهل بیت و ابا عبدالله الحسین (ع) زبانزد است و این علاقه می تواند زمینه خوبی برای گسترش همکاری های کربلا و تبریز باشد.

وی با بیان اینکه زمین کربلا رازی دارد که با وجود کوچک بودن ولی می تواند میزبان بیش از ۲۰ میلیون نفر باشد افزود: بعد از عراق، ایران بیشترین زائر اربعین را به خود اختصاص داده و کشورهای لبنان و بحرین و کویت و آذربایجان در رتبه های بعدی قرار دارند.

فرمانده دفاع مدنی استان کربلا عشق و علاقه مردم کربلا و عراق را یادآور شد و اضافه کرد: مردم کربلا همیشه در رحلت پیامبر، عاشورا و تاسوعا و به ویژه اربعین با برپایی موکب ها نهایت ارادت خود را با توزیع نذورات خود ابراز می دارند.

گفتنی است، دفاع مدنی شامل فعالیت های حفاظتی و آتش نشانی می شود که قبل از این آتش نشانان کربلا در قالب خواهر خواندگی تبریز و کربلا در تبریز دوره های آموزشی فنی و عملیاتی طی کرده اند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.