حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تنها «۲ روز » از فرصت طلایی «تسهیلات ۳۰ درصدی» عوارض و پروانه باقی است

شناسه : 9772 19 دسامبر 2017 - 6:35 207 بازدید

روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد که شهروندان برای برخورداری از تسهیلات عوارض و پروانه شهرداری تبریز، تنها تا پایان آذرماه فرصت دارند. به گزارش تبریز ما، در این اطلاعیه آمده است: ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی شهروندان، به اطلاع می‌رساند که فرصت طلایی شهرداری تبریز برای بهره‌مندی از تخفیفات […]

تنها «۲ روز » از فرصت طلایی «تسهیلات ۳۰ درصدی» عوارض و پروانه باقی است
پ
پ


روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد که شهروندان برای برخورداری از تسهیلات عوارض و پروانه شهرداری تبریز، تنها تا پایان آذرماه فرصت دارند.

به گزارش تبریز ما، در این اطلاعیه آمده است: ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی شهروندان، به اطلاع می‌رساند که فرصت طلایی شهرداری تبریز برای بهره‌مندی از تخفیفات ویژه جرایم ماده صد و پروانه ساختمانی تنها تا ۲ روز دیگر باقی است.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: شهروندانی که اقدام به «تسویه‌حساب‌ نقدی» بدهی خود از بابت پروانه‌ها، مجوزها، تخلفات ساختمانی و عوارض سالانه خودرو کنند، از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار خواهند بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.