حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شستشو و ضدعفونی باکس‌های مسیر بلوار آذربایجان

شناسه : 7771 23 اکتبر 2017 - 11:58 214 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهرداری منطقه چهار گفت: به منظور جلوگیری از شیوع هرگونه آلودگی های زیست محیطی، باکس و زیرباکس های زباله مسیر بلوار آذربایجان به صورت مستمر شستشو و ضدعفونی می شوند. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، تقی زاده با بیان اینکه این اقدام با هدف […]

شستشو و ضدعفونی باکس‌های مسیر بلوار آذربایجان
پ
پ

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهرداری منطقه چهار گفت: به منظور جلوگیری از شیوع هرگونه آلودگی های زیست محیطی، باکس و زیرباکس های زباله مسیر بلوار آذربایجان به صورت مستمر شستشو و ضدعفونی می شوند.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، تقی زاده با بیان اینکه این اقدام با هدف بهبود فضاهای شهری و کاهش آلودگی ها انجام می پذیرد، از شستشوی 72 باکس زباله در این مسیر خبر داد و گفت: این اقدام در فصول سال بصورت مستمر و در سطح کل حوزه منطقه چهار انجام می پذیرد.
وی گفت: شرایط جوی از عواملی است که تصاعد میکروب ها و ویروس های قارچی حاصل از شیرابه های پسماند را سرعت می بخشد، به همین خاطر، شستشوی باکس های زباله و لایروبی مداوم آبروها صورت می گیرد.
معاون خدمات شهری منطقه چهار از شهروندان تقاضا کرد به منظور جمع آوری به موقع و جلوگیری از شیوع آلودگی زباله های خود را در باکس های مربوطه قرار دهند و شهرداری را در امر خدمات رسانی یاری کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.