حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توجه به مسائل فرهنگی بخصوص هزینه در آموزش شهروندی ضرورت دارد

شناسه : 11539 04 فوریه 2018 - 8:02 178 بازدید

تبریز ما: غلامحسین مسعودی ریحان گفت: تعدادی فرهنگسرا در نقاط مختلف شهر داریم اما شاهد عدم استفاده بهینه از امکانات فرهنگی بخصوص فرهنگسراها هستیم. به گزارش تبریز ما، غلامحسین مسعودی ریحان، عضو شورای شهر تبریز در سخنرانی میان دستور این هفته شورا اظهار داشت: از کارگردان و تهیه کننده فیلم ستارخان تشکر می کنم اما […]

توجه به مسائل فرهنگی بخصوص هزینه در آموزش شهروندی ضرورت دارد
پ
پ


تبریز ما: غلامحسین مسعودی ریحان گفت: تعدادی فرهنگسرا در نقاط مختلف شهر داریم اما شاهد عدم استفاده بهینه از امکانات فرهنگی بخصوص فرهنگسراها هستیم.

به گزارش تبریز ما، غلامحسین مسعودی ریحان، عضو شورای شهر تبریز در سخنرانی میان دستور این هفته شورا اظهار داشت: از کارگردان و تهیه کننده فیلم ستارخان تشکر می کنم اما این کار علی رعم اینکه کار مناسبی است اما جای نقد دارد.

وی افزود: در خصوص وضعیت قبور ستارخان و شیخ محمد خیابانی در گذشته بحث هایی مطرح کردیم که شور و شهرداری در این خصوص کاری انجام انداده ایم.

مسعودی ریحان با اشاره به حمایت از کمپین احیای دریاچه ارومیه تصریح کرد: اخیرا کمپین نامه به مقام معظم رهبری در خصوص احیای دریاچه ارومیه منتشر شده است که از همکاران خواهش می کنم به کمپین بپیوندند و بنده هم حمایت و پشتیبانی خد را از  این کمپین اعلام می کنم.

وی افزود: ما در شورای شهر چشم انداز طرح و هدف برای 4 سال آینده نداریم و این مسئله ما را به روزمرگی دچار کرده است عدم تعریف چشم انداز 4 سال آینده زیبنده شورای پنجم که جمعی توانمند از انسانهای فرهیختته و توانمند هستند، نیست.

عضو شورای شهر تصریح کرد: مگر قرار نبود که ما مدیریت کلان داشت باشیم و به اصلاح ساختارها بپردازیم،  به پروژه های کلان ورود کنیم و در این موارد گزارش به مردم ارائه دهیم چرا گزارش نمی دهیم؟ واقعیت این است که به جای کلان نگری و سیستم سازی، درگیر جزئیات و کارهای روزمره شده ایم.

مسعودی ریحان در ادامه افزود: چگونه است که در پروژه جواهر بالای یکصد میلیارد در پروژه شهرک مبل و خودرو  بالای 300 میلیارد و در سایر پروژه ها صدها میلیارد پولمان خوابیده است و ما بی توجه هستیم  باید مدیران کلان گذشته را به چالش بکشیم و حسابرسی کنیم. چرا اینها از یادمان رفته است

وی با اشاره به اینکه توجه به شفافیت مالی و پاسخگویی که شعار همه ما بوده است و باید همه پایبند باشیم، تصریح کرد: شهرداری پرتال اطلاعات پروژه های شهری را فعال کند و تمامی اطلاعات پروژه های بالای یکصد میلیون تومانی را در ان قرار دهد.

مسعودی ریحان افزود: تفاهم نامه ای که با دولت داشته ایم و قرار بود 760 میلیارد تومان پول می داد چرا از کنار آن به راحتی می گذاریم.

وی تاکید کرد: یک جلسه ویژه در خصوص تبریز2018 برگزار کنیم چون تا عمر داریم در خصوص این مسئله از ما سوال خواهند کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: افزایش انگیزه در بین کارگران کارمندان و مدیران شهرداری می تواند در برون رفت از وضعیت فعلی شهر کمک کند. اگر ما بتوانیم از منابع انسانی به صورت بهینه استفاده کنیم  ایجاد انگیزه کنیم.

وی در پایان گفت: وقتی شرایط اقتصادی شهر و شهرداری پایین است حتما و باید در هزینه ها دقت کنیم. خواهش می کنم به پروژه های نیابتی سایر سازمانها دخالت نکنیم. تمامی پروژه های ما باید بر محور انسان و بهزیستی شهروندان بنیان گذاشته شود و در این صورت است که شهری که آمال و آرزوی همه ماست به آن دست می یابیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.