حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساماندهی ورودی شرقی بازار تبریز با کفسازی پیاده‌راه حرمخانه

شناسه : 7179 08 اکتبر 2017 - 12:25 620 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۸ از تکمیل کف سازی پیاده راه حرمخانه خبر داد و افزود: اجرای زیرزمینی شبکه توزیع برق، اجرای شناژ کف و کفسازی با سنگ اسپراخون از بخش‌های عمده این پروژه است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 8 تبریز، محبوب تیزپاز با اشاره به طول ۲۲۰ متری این مسیر، […]

ساماندهی ورودی شرقی بازار تبریز با کفسازی پیاده‌راه حرمخانه
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۸ از تکمیل کف سازی پیاده راه حرمخانه خبر داد و افزود: اجرای زیرزمینی شبکه توزیع برق، اجرای شناژ کف و کفسازی با سنگ اسپراخون از بخش‌های عمده این پروژه است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 8 تبریز، محبوب تیزپاز با اشاره به طول ۲۲۰ متری این مسیر، افزود: حدود ۲ هزار متر مربع کفسازی در این مسیر انجام گرفته است؛ در فاز دوم طرح وارد طرح جداره‌سازی حرمخانه خواهیم شد.

 تیزپاز با اشاره به منحصربفرد بودن طرح پیاده راه حرمخانه، افزود: سیما و منظر عمومی و نماهای جانبی حرمخانه با توجه به هویت تاریخی این منطقه بهسازی می‌شود.

وی از طرح پیاده راه حرمخانه به عنوان طرح ساماندهی ورودی شرقی بازار تبریز یاد کرد و افزود: مسیر حرمخانه، اصلی ترین و قدیمی ترین مسیر دسترسی به شرق بازار تبریز محسوب می شود.

شهردار منطقه ۸ تبریز ادامه داد: طرح کفسازی و جداره سازی این مسیر همگون با بازار تاریخی تبریز انجام پذیرفته و عملیات زیباسازی مسیر شامل نصب مبلمان شهری متناسب با بافت تاریخی مسیر، طی روزهای آتی اجرا می‌شود.


 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.