حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نصب المان‌های جدید و متنوع در حوزه شهرداری منطقه ۵

شناسه : 11650 10 فوریه 2018 - 5:37 280 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: باهدف زیباسازی سطح حوزه، المان‌های جدید و متنوع در میدان پرچم و میدان شهید فهمیده نصب شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: با راه اندازی واحدی مختص ساخت المان در کارگاه امانی معاونت خدمات شهری واجرایی این منطقه […]

نصب المان‌های جدید و متنوع در حوزه شهرداری منطقه ۵
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: باهدف زیباسازی سطح حوزه، المان‌های جدید و متنوع در میدان پرچم و میدان شهید فهمیده نصب شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: با راه اندازی واحدی مختص ساخت المان در کارگاه امانی معاونت خدمات شهری واجرایی این منطقه درمناسبت های ویژه المانهایی باهزینه ای کمتردر میادین سطح حوزه نصب خواهدشد.

 وی در این رابطه افزود: سه المان قاصدک در میدان پرچم توسط معاونت خدمات شهری واجرایی منطقه نصب شده است.

هوشیار المان گل و پنجره را طرح دیگر این منطقه عنوان کرد و گفت: این المان نمادین، سازه فلزی در اندازه ۳ در ۴ است که به مناسبت دهه فجر در میدان شهید فهمیده اجرا شده است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.