حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فعالیتهای قرآنی‌سرلوحه برنامه های فرهنگی‌شهرداری تبریز است

شناسه : 12948 21 آوریل 2018 - 4:05 354 بازدید

تبریز ما: معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری‌تبریز در همایش بزرگ قرآنی که با حضور نابغه قرآنی محمد مهدی حق گویان در‌فرهنگسرای ‌الغدیر برگزار شد،گفت: فعالیتهای قرآنی‌سرلوحه فعالیتهای فرهنگی‌شهرداری تبریز است. به گزارش تبریز ما، همایش بزرگ قرآنی با حضور محمد مهدی حق گویان، نابغه قرآنی جهان اسلام و جمعی از حافظان و قاریان و مسئولان  شهری […]

فعالیتهای قرآنی‌سرلوحه برنامه های فرهنگی‌شهرداری تبریز است
پ
پ


تبریز ما: معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری‌تبریز در همایش بزرگ قرآنی که با حضور نابغه قرآنی محمد مهدی حق گویان در‌فرهنگسرای ‌الغدیر برگزار شد،گفت: فعالیتهای قرآنی‌سرلوحه فعالیتهای فرهنگی‌شهرداری تبریز است.

به گزارش تبریز ما، همایش بزرگ قرآنی با حضور محمد مهدی حق گویان، نابغه قرآنی جهان اسلام و جمعی از حافظان و قاریان و مسئولان  شهری در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در این همایش ضمن تمجید از شخصیت بزرگ قرآنی این جوان اظهار داشت: بنده قاطعانه می گویم که جناب حق گویان افتخار شیعه و یکی از دستاوردها و رویش های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این جوان به همراه مدیر برنامه هایش از دوماه قبل سفر پرخیر و برکت قرآنی  از تبریز را به کشورهای اروپایی داشته و به طور مستقیم از سفر خود به تبریز آمده تا در این همایش شرکت نماید که هم افتتاحیه و هم اختتامیه سفر وی در شهر تبریز بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: افتخار داریم که در مجموعه شهرداری در کنار سایر برنامه های شهروندان عزیز همچون نشاط اجتماعی، برنامه های فرهنگی، هنری و گردشگری، سرلوحه همه اقدامات ما قرآن است.

حجت الاسلام حمیدی گفت:  ما در سال ۹۶، ۱۴همایش قرآنی برای بیش از 5500 نفر، 12 محفل انس با قرآن کریم برای 2200 نفر، 14 کرسی تلاوت قرآن ویژه آقایان، 30 کرسی تلاوت قرآن ویژه بانوان، 6 مسابقه قرآنی، 1000 کلاس آموزشی قرآن و احکام و 76 برنامه قرآنی در 1000 کلاس آموزشی برای بیش از 36 هزار نفر اجرا کرده ایم که همه این ها نشان دهنده اهمیت توجه به رویکرد قرآنی در معاونت فرهنگی شهرداری تبریز است.

وی افزود: در فرهنگسرای الغدیر ۶۲مربی مشغول قرآن آموزی هستند.

حجت الاسلام حمیدی گفت: قرآن بهترین درمان ونسخه تمام دردها و مشکلات و آسیب های اجتماعی و بداخلاقی ها بوده و بشارت دهنده مومنان و هدایتگر پرهیزگاران می باشد و در یک کلام آنچه که انسان در راستای رسیدن به قرب الهی نیاز دارد در این کتاب هدایتگر وجود دارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.