حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هشتمین نمایشگاه شهرایده آل کیش رسما افتتاح شد

شناسه : 10244 31 دسامبر 2017 - 13:36 175 بازدید

تبریز ما: هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل با هدف ارایه آخرین دستاوردهای حوزه مدیریت شهری با حضور مقامات کشوری، جمعی از اعضای شورای شهر و شهرداران سراسرکشور درمرکز نمایشگاه های بین المللی کیش به مدت چهار روز آغاز به کار کرد. ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان و تجهیزات،خدمات و فناوری مورد نیاز در یک شهر […]

هشتمین نمایشگاه شهرایده آل کیش رسما افتتاح شد
پ
پ


تبریز ما: هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل با هدف ارایه آخرین دستاوردهای حوزه مدیریت شهری با حضور مقامات کشوری، جمعی از اعضای شورای شهر و شهرداران سراسرکشور درمرکز نمایشگاه های بین المللی کیش به مدت چهار روز آغاز به کار کرد.

ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان و تجهیزات،خدمات و فناوری مورد نیاز در یک شهر ایده آل با دست اندرکاران مدیریت شهری اعم از شهرداران ،شوراهای شهر،استانداران ،پیمانکاران و مهندسان مشاور، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان ارتقای مدیریت شهری ،ارائه الگو های شهر های ایده آل ،انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه مدیریت شهری؛ مهم ترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل است.

همزمان با افتتاح این نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری شهرداری تبریزعلاوه بر معرفی آخرین دستاوردها و عملکردهای عمرانی، خدماتی و فرهنگی خود ،اقدامات گسترده ای را برای معرفی ظرفیت های گردشگری،تاریخی و هویتی تبریز بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی با توجه به آغاز سال جدید میلادی در معرض دید بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار داده است.

انتشار ویژه نامه تبریز ۲۰۱۸ و توزیع همزمان در کیش و تبریز، اجرای زنده گروه موسیقی آذری با محوریت موسیقی اصیل تبریز، معرفی کامل تبریز در بخشهای مختلف گردشگری توسط پنل دیجیتالی نمایشگاهی ارایه انواع سوغات و صنایع دستی شهر تبریز بخشهای مهم این نمایشگاه را شامل می شوند.

همچنین روابط عمومی و بین الملل شهرداری کلانشهر تبریز در این نمایشگاه با ارایه کارت دعوت از بازدیدکننده گان دعوت بعمل می آورد تا حتما در سال جدید تبریز را بعنوان یکی از مقصدهای مهم گردشگری خود دانسته و میهمان شهر تبریز باشند.با هماهنگی روابط عمومی و همکاری نمایشگاه بین المللی کیش امسال بخشی از تبلیغات محیطی و نمایشگاهی بهمراه بند آویز و کارت شناسایی افراد به نشان و آرم تبریز ۲۰۱۸ ممهور شده اند.

امسال در نمایشگاه شهر ایده آل بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی در حوزه مدیریت و خدمات شهری، شهرداری ها و سازمان های وابسته آخرین دستاوردها و تجهیزات خود را در فضایی به وسعت ۲۱ هزار متر مربع به نمایش می گذارند. این نمایشگاه با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با هدف ارتقاء سطح مدیریت شهری و حمایت از تولیدات ملی از روز یکشنبه ۱۰ دیماه در جزیره کیش برگزار می کنند.

بسترسازی مناسب برای عرضه محصولات با کیفیت به شهرداری ها، دهیاری ها و پیمانکاران، ارائه الگوی شهرهای ایده آل‌، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان فناوری های نوین روز دنیا در حیطه مدیریت شهری و حمایت از تولیدات ملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین در هشتمین دوره این نمایشگاه شرکت کنندگان در حوزه های مبلمان شهری، حمل و نقل عمومی، مدیریت و خدمات شهری، راه و شهر سازی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیبا سازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

در حاشیه این نمایشگاه، هشتمین همایش علمی شهر ایده آل با حضور فعالان حوزه های شهری، ۱۱ و ۱۲ دی در مرکزهمایش های بین المللی کیش برگزار و با محورهای «سرمایه گذاری در گردشگری »،«مدیریت بحران شهری و آتش نشانی»،‌«مدیریت و اقتصاد شهری»،«حمل ‌و نقل و ترافیک»،«مدیریت پسماند»،«پدافند غیرعامل» و با راهبری علمی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار می شود. همایش شهر ایده آل به مدت دو روز و با شرکت ۸۰۰ نفر از متخصصان و مسوولین شهری بر پاخواهد شد و شهردار و تنی چند از اعضای شورای اسلامی کلانشهرشهر تبریز در مراسم افتتاحیه همایش و پنل علمی آن شرکت خواهند کرد.

برگزاری نشست با حضور مسئولان درحوزه های پسماند، پارکها و فضای سبز، زمین و مسکن، شهرهای نمونه گردشگری، استارت آپ های عرصه فناوری های نوین خدمات شهری، فرصت های سرمایه گذاری حوزه شهرداری های کشور وکارگاه های تخصصی برای مخاطبان حوزه مدیریت شهری از برنامه های جنبی این دوره از نمایشگاه وهمایش شهر ایده آل است.

گفتنی است، در کنار حضور فعال شهرداری کلانشهر تبریز، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اتحادیه اتوبوسرانی، اتحادیه تاکسیرانی، سازمان همیاری استان های تهران و خراسان رضوی، سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور، شورای عالی استان ها و سازمان پدافند غیرعامل از جمله مشارکت کنندگان اصلی این رویداد بزرگ مدیریت شهری هستند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.