حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آتش سوزی مهیب کارگاه تولید پلاستیک در تبریز اطفا شد

شناسه : 8060 02 نوامبر 2017 - 5:06 140 بازدید

تبریز ما: آتش سوزی مهیب کارگاه تولیدی پلاستیک در جاده مایان به طرف تبریز، با تلاش دو ساعته آتش نشانان اطفا شد. به گزارش تبریز ما،  شامگاه چهارشنبه طی گزارشات پی در پی شهروندان حاضر در جاده مایان به مرکز پیام ۱۲۵، مبنی بر مشاهده شعله های آتش از یک کارگاه تولیدی و در خواست […]

آتش سوزی مهیب کارگاه تولید پلاستیک در تبریز اطفا شد
پ
پ


تبریز ما: آتش سوزی مهیب کارگاه تولیدی پلاستیک در جاده مایان به طرف تبریز، با تلاش دو ساعته آتش نشانان اطفا شد.

به گزارش تبریز ما،  شامگاه چهارشنبه طی گزارشات پی در پی شهروندان حاضر در جاده مایان به مرکز پیام ۱۲۵، مبنی بر مشاهده شعله های آتش از یک کارگاه تولیدی و در خواست امداد رسانی از سازمان آتش نشانی، ستاد فرماندهی گروه حریق ایستگاه شماره ۱۳ را به فرماندهی نژاد وطن جهت بررسی و اطفاء عازم محل حادثه کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با بیان این خبر گفت: پس از اطلاع رسانی این حادثه، اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۳ به محل حادثه اعزام و به محض حضور شاهد شعله های مهیب آتش از محل کارگاه شدند که بلافاصله گروه حریق ایستگاه شماره ۱۶ نیز جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش پاد داوود طالب نژاد تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از آب خودروهای آتش نشانی در مرحله اول آتش سوزی را مهار و از پیشروی و سرایت حریق به کارگاه های مجاور پیشگیری کردند.

وی تاکید کرد: به دلیل وجود شدت شعله های حریق، امکان نفوذ به داخل کارگاه برای آتش نشانان میسر نبود که با تلاش مداوم آتش نشانان، آتش سوزی به سرعت مهار شد.

وی افزود: پس از اطفاء حریق مشاهده شد، در اثر شدت حریق سقف کارگاه به صورت نیمه به سمت داخل خم شده است، با حضور سریع آتش نشانان، آتش سوزی به کارگاه های مجاور سرایت نکرده و خوشبختانه صدمات جانی نیز وجود نداشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.