حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مشکل مسیر اتوبوس‌های تندرو، باید ریشه‌ای و علمی حل شود

شناسه : 10066 26 دسامبر 2017 - 8:41 196 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز گفت: با توجه به اینکه قسمت‌هایی از مسیرB.R.T قبلاً فضای سبز بوده و سپس به مسیر عبور خودروهای تندرو تبدیل شده، از این رو در زیرساخت آنها یکسری مشکلاتی وجود دارد که با روش علمی باید رفع شود. به گزارش تبریز ما به نقل از فارس، مهندس ایرج شهین باهر با […]

مشکل مسیر اتوبوس‌های تندرو، باید ریشه‌ای و علمی حل شود
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز گفت: با توجه به اینکه قسمت‌هایی از مسیرB.R.T قبلاً فضای سبز بوده و سپس به مسیر عبور خودروهای تندرو تبدیل شده، از این رو در زیرساخت آنها یکسری مشکلاتی وجود دارد که با روش علمی باید رفع شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از فارس، مهندس ایرج شهین باهر با بیان اینکه هرقدر هم به این مسیر رسیدگی شده و تمهیداتی انجام می‌گیرد، باز هم فشارات وارد شده باعث طبله، برآمدگی و دست‌انداز برای مسیر می‌شود، افزود: هنگام تردد شاهد مشکلات این مسیر هستم و از این رو طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، می‌خواهیم مسیر را به‌صورت علمی اصلاح کنیم.

شهردار تبریز ادامه داد: با بررسی‌های انجام گرفته و ملزومات و اصول فنی، خواهان اصلاح مسیر B.R.T هستیم زیرا مشکل اصلی زیرساخت این مسیر است که دارای مشکل است و هر چقدر هم آسفالت‌ریزی شود بازهم شاهد مشکلات مسیر  خواهیم بود.

وی ابراز کرد: برنامه مدنظر جهت اصلاح مسیر اتوبوس‌های تندرو در برنامه کاری امسال قرار دارد تا با همت همه جانبه به‌صورت ریشه‌ای و زیرساختی و با روش علمی که جواب‌ده بوده، اصلاح کنیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم و فعالیت‌های آسفالت‌ریزی در این مسیر نیز تلف نشود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.