حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هدایت آب‌های سطحی چوخورلار با لوله‌گذاری و اصلاح آبروهای محله

شناسه : 9757 19 دسامبر 2017 - 3:46 213 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز، با اشاره به این‌که رسیدگی به زیرساخت‌ محلات کم‌برخوردار، جزو ثابت برنامه‌های عمرانی منطقه است، از حل معضل آب‌های سطحی محله چوخورلار خبر داد. به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی با اعلام این خبر داشت: آب‌‌های سطحی محله قدیمی چوخورلار، معضل بهداشتی این محله است؛ این معضل، به […]

هدایت آب‌های سطحی چوخورلار با لوله‌گذاری و اصلاح آبروهای محله
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز، با اشاره به این‌که رسیدگی به زیرساخت‌ محلات کم‌برخوردار، جزو ثابت برنامه‌های عمرانی منطقه است، از حل معضل آب‌های سطحی محله چوخورلار خبر داد.

به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی با اعلام این خبر داشت: آب‌‌های سطحی محله قدیمی چوخورلار، معضل بهداشتی این محله است؛ این معضل، به خصوص در دوره‌های بارندگی و یخ‌بندان، مشکلات بیشتری برای شهروندان در پی دارد.
وی با اشاره به این که این موضوع، مورد گلایه به‌حق ساکنان چوخورلار است، اضافه کرد: معاونت عمرانی منطقه ۴ برای رفع این مشکل قدیمی،  لوله گذاری و اصلاح آبروهای محله را به طول ۷۰ متر، در دستور کار قرار داده‌است.
امجدی، هزینه اجرای این پروژه را ۱۰۰ میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه، علاوه بر لوله‌گذاری، آبروها و جداول فرسوده محله نیز نوسازی شده و آب‌های سطحی به خیابان خرمشهر (باغ قاباغی) هدایت می‌شود.
وی اظهار داشت: در صورت همراهی وضعیت آب‌وهوا، پروژه حداکثر تا دو هفته آینده به پایان می‌رسد.
شهردار منطقه ۴ تبریز، با اشاره به این‌که بخش عمده‌ای از حوزه شهرداری منطقه ۴ شامل بافت فرسوده است، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۴ تمام تلاش خود را برای حل معضلات قدیمی این بافت‌ها به کار گرفته‌، با این حال، ایجاد وضعیت خدماتی مطلوب در این محلات، نیازمند همکاری عموم بخش‌های اجرایی و خدمات‌رسان است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.