حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دشمن به دنبال فراموشی مسئله فلسطین است

شناسه : 9889 23 دسامبر 2017 - 4:40 201 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز گفت: دشمن به دنبال فراموشی مسئله فلسطین است و می‌خواهد رژیم صهیونیستی به جنایت‌هایش ادامه دهد. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز که باحضور پرشور و باشکوه نمازگزاران تبریزی برگزار شد، گفت: آمریکا […]

دشمن به دنبال فراموشی مسئله فلسطین است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز گفت: دشمن به دنبال فراموشی مسئله فلسطین است و می‌خواهد رژیم صهیونیستی به جنایت‌هایش ادامه دهد.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز که باحضور پرشور و باشکوه نمازگزاران تبریزی برگزار شد، گفت: آمریکا با اعمال این راهبردها تلاش می‌کند مساله اصلی فلسطین به فراموشی سپرده شود.

وی سپس اظهار داشت: دشمن با وارد ساختن یک توطئه جدید علیه ایران  و وارد کردن اتهام حمایت تروریست ها تلاش میکند تا اسرائیل درحاشیه به جنایت هایش ادامه دهد.

آل هاشم با اشاره به اینکه راهبرد جدید امنیتی آمریکا، جنون استکباری با هدف فراموشی فلسطین است، ادامه داد: رفتار وگفتار ترامپ در اعلام راهبرد جدید امنیتی آمریکا، نوعی جنون استکباری است که تلاش دارد اصلی ترین مسئله جهان اسلام یعنی فلسطین به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه تبریز سپس با اشاره به اینکه زلزله های اخیر در کشور نشان می دهد که باید ساختمان ها ایمن شوند، افزود: باید مردم و مسئولان باهمکاری یکدیگر برای ایمن سازی ساختمان ها تلاش کنند.

وی سپس با اشاره به آلودگی هوای تبریز و سایر کلانشهرهای کشور گفت: تعطیلی مدارس چاره کار برای آلودگی هوا نیست و مسئولان باید فکری برای حل این مشکل بکنند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه باید مردم و مسئولان برای کاهش آلودگی هوا تلاش کنند، ابراز داشت: باید فکری اساسی برای این موضوع اندیشیده شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.