حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری تبریز- مهرام؛ در انتظار تاریخ سازی آسمان‌خراش‌های تبریزی

شناسه : 11548 05 فوریه 2018 - 4:59 198 بازدید

تبریز ما: تیم بسکتبال شهرداری تبریز در دیدار نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور باید به مصاف تیم مهرام تهران برود. دیداری که از آن به عنوان فینال این دوره از مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور یاد می شود و اکنون چشم همه اهالی این رشته ورزشی به پیکار رو در […]

شهرداری تبریز- مهرام؛ در انتظار تاریخ سازی آسمان‌خراش‌های تبریزی
پ
پ


تبریز ما: تیم بسکتبال شهرداری تبریز در دیدار نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور باید به مصاف تیم مهرام تهران برود.

دیداری که از آن به عنوان فینال این دوره از مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور یاد می شود و اکنون چشم همه اهالی این رشته ورزشی به پیکار رو در رو بین دو تیم شهرداری تبریز و مهرام تهران است.
بر اساس برنامه، اولین بازی فینال بین دو تیم روز دوشنبه هفته جاری و به میزبانی تبریز به انجام خواهد رسید. بازی دوم فینال نیز فردای همان روز یعنی سه شنبه، دوباره به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد تا دو تیم خود را برای دیدارهای سوم و چهارم به میزبانی تهران آماده کنند.

کار سخت مهرام در تبریز

تیم قهرمان این دوره از رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به صورت سه از پنج خواهد بود و تیمی که موفق به کسب سه پیروزی شود، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر خواهد برد. پیش از این، تیم مهرام سابقه کسب عنوان قهرمانی کشور را در کارنامه داشته است اما شهرداری تبریز برای اولین بار در تاریخ بسکتبال استان است که به دیدار فینال لیگ برتر راه یافته و چنانچه بتواند از سد آخرین حریف خود در بازی های امسال عبور کند، برای اولین بار طعم قهرمانی این مسابقات را خواهد چشید.

بر این اساس مهران حاتمی سرمربی تیم شهرداری تبریز اکنون برنامه خاصی برای بازی های فینال در نظر گرفته است و مصمم است تا شاگردانش را برای این مسابقه مهم آماده کند. با توجه به روحیه بالای بازیکنان تیم شهرداری تبریز در آستانه فینال و البته حمایت های بی نظیر علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از این تیم شایسته، پیش بینی می شود که تیم مهرام کار سختی در تبریز پیش رو داشته باشد و این می تواند بهترین فرصت برای تیم شهرداری باشد تا دو بازی خود در خانه را با برتری پشت سر گذاشته و به یک قدمی جام برسد.

لزوم حمایت هواداران از شهرداری

از طرفی مهران حاتمی باید به این نکته توجه کند که دو بازی بعدی تیمش در تهران می تواند برای او و شاگردانش سخت باشد و از این رو باید در تبریز از فرصت میزبانی خود به نحو احسن استفاده کند. این در حالیست که دوستداران بسکتبال در تبریز و هواداران باشگاه شهرداری در دیدارهای پیشین این تیم در خانه ثابت کردند که حمایت جانانه ای از تیمشان دارند و فشار روانی سختی بر تیم حریف وارد می کنند. نمونه بارز این حمایت ها، در دیدار پنجم نیمه نهایی برابر پالایش نفت آبادان در سالن شهید توانا کاملا به چشم آمد و هواداران با تشویق های خود روحیه فوق العاده ای به بازیکنان و کادرفنی تیم شهرشان دادند و اکنون اعضای تیم شهرداری امیدوارند تا با تشویق هواداران، بتوانند بهترین استفاده را در دو میزبانی خود برابر مهرام داشته باشند.

حاتمی: موفقیت ارزشمندی در انتظار شهرداری تبریز است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز با بیان اینکه به قدرت تیمش برای برتری در دیدار فینال امید دارد، گفت: ما در طول فصل تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم پایانی خوش در رقابت های این فصل لیگ برتر به ثبت برسانیم.

مهران حاتمی در خصوص بازی فینال تیمش برابر مهرام تهران اظهار کرد: ما در طول لیگ امسال تمام سعی خود را به کار بستیم و تمرینات کافی انجام دادیم تا به شرایط ایده آل برسیم و اکنون مطمئن هستیم بازی های نهایی را هم مثل بازی های دیگر با موفقیت تمام کنیم.

وی در خصوص دیدارهای مرحله نیمه نهایی این مسابقات، با اشاره به بزرگی و با تجربه بودن تیم پالایش نفت آبادان، گفت: حریف ما در نیمه نهایی از چند مهره که در تیم ملی بازی می کنند، بهره مند بود و یکی از قدرت های امسال لیگ تلقی می شد اما بازیکنانم نشان دادند که هیچ چیز از این تیم متمول کم ندارند.

حاتمی در خاتمه گفت: موفقیت ارزشمندی در انتظار تیم شهرداری تبریز است و امیدوارم این تیم قدرتش را همچنان حفظ کند و در آینده به تیم بزرگی تبدیل شود و به نظر من شهرداری این توانایی را دارد.

تبریزی ها در انتظار موفقیتی تاریخی

تیم شهرداری تبریز در دیدار برابر پالایش نفت آبادان از نفراتی همچون جردن دیمویینک، آرن داودی، اصغر کاردوست، هرو پولکو، روزبه ازغوان و سجاد پذیرفته بیشترین استفاده را در ترکیب خود داشت و در کنار این نفرات، بازیکنانی نظیر محمد فلاحت، محمد اوجاقی، امیر طاهرخانی، علی اصغر خازنی، مهدی مرادی نسب و محمد زارعی نیز دست مهران حاتمی سرمربی تیمشان را در مسیر پیروزی و صعود به فینال گرفتند و اکنون این نفرات خود را آماده کسب اولین قهرمانی و تاریخ سازی برای بسکتبال آذربایجان شرقی کرده اند. شهرداری برای دیدار فینال حساب ویژه ای روی بازیکنان تاثیرگذار خود از جمله جردن دیمویینک، اصغر کاردوست، هرو پولکو و سجاد پذیرفته باز کرده است و به نظر می رسد چنانچه روز خوب این نفرات باشد، شهرداری خواهد توانست نتیجه بهتری در مصاف های رودر روی خود برابر مهرام در فینال داشته باشد.

در روزی که شهرداری در تبریز تاریخ ساز شد، مهرام تهران نیز در بندر امام در حالی که در پایان کوارتر دوم از میزبان خود ۹ امتیاز عقب بود، در نهایت توانست پتروشیمی را شکست داده و حریف تبریزی ها در دیدار نهایی باشد.

ورزش استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز اکنون منتظر رخ دادن یک اتفاق با شکوه و تاریخی از سوی آسمانخراش های شهرداری است که صد البته لازمه این موفقیت و قهرمانی، یک همت و حمایت جمعی و ویژه از این تیم است.

اولین دیدار از چارچوب بازی های نهایی فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بین تیم های شهرداری تبریز و مهرام تهران از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۶ بهمن در سالن شهید توانا تبریز برگزار خواهد شد. دیدار دوم دو تیم روز سه شنبه ۱۷ بهمن در همان سالن به انجام خواهد رسید و بازی های سوم و چهارم قرار است به میزبانی تیم مهارم برگزار شود. تیمی که صاحب سه پیروزی از پنج دیدار فینال شود، فاتح این فصل رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور خواهد شد.

مهر- محمود نصیرپور

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.