حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نصب بتن اليافي برای اولین بار در مترو تبريز

شناسه : 10093 27 دسامبر 2017 - 3:44 193 بازدید

تبریز ما: فرایند استفاده از سگمنت الیافی در پروژه خط 2 قطارشهری تبریز به عنوان اولین پروژه مترویی کشور و دومین پروژه مترویی آسیا انجام شد. به گزارش تبریز ما، حبيب الله احمدي معاون فنی پروژه خط 2 قطار شهری تبریز با اعلام این خبر گفت: فرایند استفاده از سگمنت الیافی (بتن الیافی قابل استفاده […]

نصب بتن اليافي برای اولین بار در مترو تبريز
پ
پ


تبریز ما: فرایند استفاده از سگمنت الیافی در پروژه خط 2 قطارشهری تبریز به عنوان اولین پروژه مترویی کشور و دومین پروژه مترویی آسیا انجام شد.

به گزارش تبریز ما، حبيب الله احمدي معاون فنی پروژه خط 2 قطار شهری تبریز با اعلام این خبر گفت: فرایند استفاده از سگمنت الیافی (بتن الیافی قابل استفاده در ساخت قطعات تونل) در پروژه خط 2 قطار شهری تبریز به همت جوانان بومی به عنوان اولین پروژه مترویی کشور و دومین پروژه مترویی آسیا آغاز و بیش از ١٠٠ قطعه سگمنت الیافی در تونل نصب شده است.

احمدي با بيان اينكه این مهم برای اولین بار در تبریز محقق شده است، افزود: با استفاده از سگمنت الیافی با حذف بیش از ٧٠ درصد از آرماتور پوشش تونل، علاوه بر مزایای متعدد فنی، سوداوری حدود 13 درصدی نيز حاصل شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.