حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آسفالت‌ریزی شبانه «بهار تا یکه‌دکان» با پایان حفاری شرکت خدمت‌رسان

شناسه : 8617 15 نوامبر 2017 - 15:31 174 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از آسفالت‌ریزی خیابان منجم خبر داد و گفت: مسیر حدفاصل چهارراه بهار تا یکه‌دکان در این خیابان، که از مدتی پیش بر اثر برخی حفاری‌ها، با تخریب‌هایی مواجه بود، زیرسازی و آسفالت شده‌است. به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی افزود: با توجه به حفاری شرکت برق منطقه‌ای و اصلاح […]

آسفالت‌ریزی شبانه «بهار تا یکه‌دکان» با پایان حفاری شرکت خدمت‌رسان
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از آسفالت‌ریزی خیابان منجم خبر داد و گفت: مسیر حدفاصل چهارراه بهار تا یکه‌دکان در این خیابان، که از مدتی پیش بر اثر برخی حفاری‌ها، با تخریب‌هایی مواجه بود، زیرسازی و آسفالت شده‌است.

به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی افزود: با توجه به حفاری شرکت برق منطقه‌ای و اصلاح شبکه قدیمی توزیع برق، حدفاصل پل منجم تا چهارراه بهار، نیاز به آسفالت و بهسازی داشت؛ به همین منظور تیم آسفالت‌ریزی منطقه با اجرای شبانه آسفالت، این مسیر ۱۲۰۰ متری را بهسازی کرده‌است.
وی خاطرنشان کرد: در فاز بعدی این برنامه، آسفالت‌ریزی حدفاصل چهارراه بهار تا چهار نادر، بلافاصله پس از پایان حفاری شرکت برق آغاز خواهد شد.
امجدی اظهار داشت: با توجه به ضرورت بهسازی تاسیسات و انشعابات در برخی از مسیرهای منطقه، شهرداری منطقه ۴ در اسرع وقت نسبت به ترمیم مسیرهای حفاری اقدام می‌کند تا در آستانه فصل بارش، هیچ مشکلی از این بابت برای شهروندان ایجاد نشود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.