حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استقرار غرفه آموزش شهروندی در نمایشگاه صنایع دستی پارک بانوان مشروطه

شناسه : 11594 06 فوریه 2018 - 10:29 205 بازدید

تبریز ما: غرفه آموزش شهروندی در نمایشگاه بزرگ هنری ( صنایع دستی ) در پارک بانوان مشروطه با مشارکت شهرداری منطقه 3 استقرار یافت. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، به مناسبت ایام دهه مبارک فجر، غرفه آموزش شهروندی با رویکرد ارائه مطالب آموزشی در زمینه مدیریت اصولی پسماندها […]

استقرار غرفه آموزش شهروندی در نمایشگاه صنایع دستی پارک بانوان مشروطه
پ
پ


تبریز ما: غرفه آموزش شهروندی در نمایشگاه بزرگ هنری ( صنایع دستی ) در پارک بانوان مشروطه با مشارکت شهرداری منطقه 3 استقرار یافت.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، به مناسبت ایام دهه مبارک فجر، غرفه آموزش شهروندی با رویکرد ارائه مطالب آموزشی در زمینه مدیریت اصولی پسماندها در نمایشگاه بزرگ هنری ( صنایع دستی ) در پارک بانوان مشروطه شهرداری منطقه 3 مستقر گردید.
علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان با بیان این که همواره ارائه مطالب مختلف آموزشی در زمینه مدیریت اصولی پسماندها جهت افزایش آگاهی و اطلاع رسانی در بین شهروندان صورت می پذیرد، افزود : سازمان مدیریت پسماند با افزایش توان مشارکت خود در برگزاری این چنین نمایشگاه های ادواری در سطح مناطق، سعی دارد بسط آموزش شهروندی در بین شهروندان و افزایش جلب مشارکت شهروندان در تحقق اهداف اصلی سازمان ( کاهش تولید پسماند و تفکیک از مبدا ) را نیز اجرایی کند.

 اصغری اظهار کرد : برپایی کمپین های زیست محیطی در محل غرفه های آموزش شهروندی می تواند راهکار موثری در افزایش حداکثری مشارکت شهروندان عزیز در زمینه مدیریت اصولی پسماندها نیز باشد.

شایان ذکر است غرفه آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند در این نمایشگاه در سالن آموزش ترافیک پارک مشروطه جهت بازدید عموم شهروندان دایر می باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.