حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

از ظرفیت های فضای مجازی باید برای ترویج و توسعه نمازاستفاده کنیم

شناسه : 8076 02 نوامبر 2017 - 7:23 236 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با تأکید بر اینکه فضا مجازی و تعداد کاربران آن می تواند فرصتی برای ترویج آموزه های دینی بین جوانان باشد، بیان کرد: ما باید از ظرفیت های فضای مجازی برای ترویج و توسعه نماز به ویژه بین جوانان و نوجوانان استفاده کنیم. به گزارش تبریز ما، […]

از ظرفیت های فضای مجازی باید برای ترویج و توسعه نمازاستفاده کنیم
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با تأکید بر اینکه فضا مجازی و تعداد کاربران آن می تواند فرصتی برای ترویج آموزه های دینی بین جوانان باشد، بیان کرد: ما باید از ظرفیت های فضای مجازی برای ترویج و توسعه نماز به ویژه بین جوانان و نوجوانان استفاده کنیم.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی در حاشیه اجلاس «نماز در فضای مجازی» با اشاره بر تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه استفاده از فرصت‌های فضای مجازی افزود :باید  همه ما به عنوان سرباز جنگ نرم  در فضای مجازی تاثیر گذار باشیم.
وی برقراری ارتباطات سالم در فضای مجازی و لزوم هوشیاری جوانان و خانواده ها نسبت به تهدیدات فضای سایبری را در درجه ی نخست اولویت دانست و تصریح کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توجه والدین به رفتار فرزندان بسیار مهم است و برای جلوگیری از هم پاشیدگی خانواده ها باید ضمن اختصاص زمان متناسب به استفاده صحیح  از این فضاها در این زمینه فرهنگ سازی صورت گیرد.
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه باید به صورت اصولی به فضای مجازی و عوارض آن برای جوانان و نوجوانان پرداخته شود، افزود: فضای مجازی دارای تهدیدات و فرصت های فراوانی است که باید تلاش کنیم از فرصت های موجود درآن بهره بگیریم.

گفتنی است اجلاس“نماز در فضای مجازی” به همت ستاد اقامه نماز استان آذربایجان ‌شرقی وبا مشارکت معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری در تالار اندیشه شهرداری تبریز برگزار شد 
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.