حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری تبریز – سالوت تهران / بانوان والیبالیست تبریز میزبان تهرانی ها

شناسه : 10082 26 دسامبر 2017 - 14:20 249 بازدید

تبریز ما: در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان کشور تیم شهرداری تبریز میزبان سالوت تهران است.  هفته چهارم لیگ برتر بانوان روز پنج شنبه با سه دیدار پیگیری می شود و هدف نخست تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان در جدال با حریفان صدرنشینی در جدول است. به نقل از سایت […]

شهرداری تبریز – سالوت تهران / بانوان والیبالیست تبریز میزبان تهرانی ها
پ
پ


تبریز ما: در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان کشور تیم شهرداری تبریز میزبان سالوت تهران است.

 هفته چهارم لیگ برتر بانوان روز پنج شنبه با سه دیدار پیگیری می شود و هدف نخست تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان در جدال با حریفان صدرنشینی در جدول است.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته چهارم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» روز پنج شنبه هفتم دیماه با سه دیدار در شهرهای تهران، اصفهان و تبریز پیگیری می شود.

یکی از مسابقات هفته چهارم دور رفت لیگ برتر بانوان در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می شود و شهرداری این شهر به مصاف سالوت تهران می رود. سالوت با یک برد و سه امتیاز در رتبه پنجم جدول است و تیم شهرداری تبریز بدون برد و امتیاز در انتهای جدول هفت تیمه این رقابت ها قرار دارد.

 

سالوت در سومین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف شهرداری تبریز می رود که در سه مسابقه قبلی خود برد و امتیازی به دست نیاورده است.

سالن ملت اصفهان میزبان نخستین مسابقه این هفته است که تیم ذوب آهن اصفهان از ساعت 14 میزبان آبنوس تهران خواهد بود. ذوب آهن که هفته پیش استراحت داشت و صدر جدول را از دست داد، در نخستین دیدار خانگی این فصل خود به دنبال کسب سه امتیاز کامل این مسابقه است.

 

ذوبی ها امیدوارند با شکست میهمان خود و شکست پیکان برابر بهنمیر مازندران مجدد صدر جدول را به دست آورند. البته در صورت کسب این نتایج، دو تیم ذوب آهن و پیکان سه برد و 9 امتیاز خواهند داشت و صدرنشینی بر اساس معدل ست ها و پوئن ها مشخص می شود.

 

تیم آبنوس نیز در حال حاضر بدون برد و امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و در این مسابقه که چهارمین مسابقه این تیم در لیگ برتر امسال است، به دنبال کسب نخستین برد خود می باشد.

 

شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان تهران این هفته در تهران میزبان بهنمیر مازندران خواهند بود تا با شکست این تیم به صدرنشینی خود تداوم بخشند. پیکانی ها فعلا با سه برد و 9 امتیاز صدرنشین هستند و در صورت کسب حتی یک امتیاز از این مسابقه، بدون توجه به نتیجه دیدار اصفهان همچنان صدرنشین خواهند ماند.

 

حریف این هفته پیکانی ها در دومین مسابقه خود در این رقابت ها به دنبال کسب دومین برد است و هم اکنون با یک برد و سه امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد. تیم بهنمیر حریف ساده ای برای پیکان نیست و پیروزی این تیم در تهران نیز دور از ذهن نمی باشد.

 

برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

اصفهان، سالن ملت، ساعت 14
ذوب آهن اصفهان – آبنوس تهران

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 15
شهرداری تبریز – سالوت تهران

تهران، خانه والیبال، ساعت 15
پیکان تهران – بهنمیر مازندران

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.