حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مقاوم‌سازی و بهسازی کانال ایلی‌سو شروع شد

شناسه : 11123 23 ژانویه 2018 - 6:35 137 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز از آغاز مقاوم‌سازی و بهسازی کانال ایلی سو در حد فاصل چهارراه بهشتی تا تقاطع دانشگاه هنر اسلامی خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، محمودرضا بنایی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ از شروع عملیات مقاوم سازی […]

مقاوم‌سازی و بهسازی کانال ایلی‌سو شروع شد
پ
پ


تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز از آغاز مقاوم‌سازی و بهسازی کانال ایلی سو در حد فاصل چهارراه بهشتی تا تقاطع دانشگاه هنر اسلامی خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، محمودرضا بنایی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ از شروع عملیات مقاوم سازی و بهسازی کانال ایلی سو خبر داده و گفت: کانال ایلی سو از کانال های جمع کننده آبهای سطحی که از مقابل شهرک آزمایش در جنوب شهر شروع شده و از مسیل دره  مارالان (ساری زمی)، کمربند میانی و خیابان آزادی عبور می‌کند.

وی با بیان این‌که این کانال از سطح محدوده حوزه اختیارات عملیاتی شهرداری منطقه ۳ خارج می شود، افزود: این کانال به خاطر وجود گازهای مخرب طی چند سال، نیازمند مرمت، بهسازی و مقاوم سازی است.

بنایی از شرکت پیش ساخته خانه سازی آذربایجان به عنوان پیمانکاری بهسازی کانال ایلی سو خبر داده و تاکید کرد: چند روز قبل شهردار منطقه ۳ طی دیداری با مدیر عامل این شرکت، اجرای هر چه سریعتر این پروژه را موافقت کردند که بر اساس این توافق، اجرای فاز اول این پروژه در حد فاصل چهارراه بهشتی تا تقاطع دانشگاه هنر اسلامی شروع شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه اجرای این پروژه را با فازبندی در طی ۱۲ ماه اعلام نموده و اظهار داشت: فاز اول این پروژه مقاوم سازی و بهسازی این کانال  به طول ۳۰۰ متر می باشد که با دال های بتنی به طول ۷.۴۰ متر و به عرض یک متر در ضخامت نیم متر پوشیده خواهد شد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.