حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پل عابرگذر مقابل دانشگاه، به مقابل مرکز خرید جواهر منتقل شد

شناسه : 12397 18 مارس 2018 - 16:50 235 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عرشه پل عابرگذر مقابل دانشگاه تبریز پس از جابجایی، در مقابل مرکز خرید جواهر تبریز نصب شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، باقر خوشنواز افزود:  به منظور رونق بخشیدن به کسب و کار مرکز خرید جواهر و برای تردد آسان شهروندان به […]

پل عابرگذر مقابل دانشگاه، به مقابل مرکز خرید جواهر منتقل شد
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عرشه پل عابرگذر مقابل دانشگاه تبریز پس از جابجایی، در مقابل مرکز خرید جواهر تبریز نصب شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، باقر خوشنواز افزود:  به منظور رونق بخشیدن به کسب و کار مرکز خرید جواهر و برای تردد آسان شهروندان به این مرکز، پل عابرگذر مقابل دانشگاه تبریز به مقابل مرکز جواهر انتقال یافت.

شهردار منطقه دو در ادامه افزود: با نصب مجدد سازه این پل در مقابل مرکز خرید جواهر علاوه بر دسترسی آسان شهروندان و دانشجویان به بازار مذکور، به نوعی دسترسی عابرین به بلوار استادشهریار نیز به سهولت امکانپذیر خواهد شد.

خوشنواز هزینه جابجایی و نصب مجدد عابرپیاده مذکور را ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: پله های عابرگذر مقابل مرکز خرید جواهر، بصورت مکانیزه نصب می شود.


 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.