حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خیابان اشرفی لاله آسفالت ریزی اساسی شد

شناسه : 10709 13 ژانویه 2018 - 7:11 542 بازدید

تبریز ما: ضلع جنوبی خیابان اشرفی لاله از میدان امام حسین به سمت چهارراه لاله آسفالت ریزی اساسی شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، بعد از پایان عملیات روبنائی ایستگاه متروی امام حسین(ع) در میدان امام حسین، به منظور استفاده مجدد از لاین ضلع جنوبی، خیابان اشرفی لاله توسط […]

خیابان اشرفی لاله آسفالت ریزی اساسی شد
پ
پ

تبریز ما: ضلع جنوبی خیابان اشرفی لاله از میدان امام حسین به سمت چهارراه لاله آسفالت ریزی اساسی شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، بعد از پایان عملیات روبنائی ایستگاه متروی امام حسین(ع) در میدان امام حسین، به منظور استفاده مجدد از لاین ضلع جنوبی، خیابان اشرفی لاله توسط مجموعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ آسفالت شد.

مسیر ضلع جنوبی خیابان اشرفی لاله به دلیل احداث ایستگاه مترو در میدان امام حسین مدت‌ها مسدود بود. این مسیر با زیرسازی لازم و آسفالت ریزی کامل مسیر، شبکه ترافیکی میدان امام حسین به چهارراه لاله را مجدداً برقرار کرد.

خیابان اشرفی لاله منتهی به میدان امام حسین از مسیرهای با اهمیتی است که در تسهیل ترافیک خیابان های منطقه از آن جمله رازی، ابوذر، الهیه، رسالت،  سفیر امید و سهندیه نقش کلیدی دارد.
 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.