حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

روزانه ۲۵۰۰ تن نخاله، پسماند ساختمانی وعمرانی در تبریز تولید می شود

شناسه : 7662 19 اکتبر 2017 - 7:28 164 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از تولید روزانه ۲۵۰۰ تن نخاله ساختمانی خبر داد و گفت: مراحل جمع آوری، انتقال به سه مراکز بزرگ نگهداری و دفن، ساماندهی می شود. به گزارش تبریز ما، علیرضا اصغری با اشاره به ایجاد سامانه متمرکز صدور مجوز ساخت و ساز شهری گفت: کارشناسان سازمان پسماند […]

روزانه ۲۵۰۰ تن نخاله، پسماند ساختمانی وعمرانی در تبریز تولید می شود
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از تولید روزانه ۲۵۰۰ تن نخاله ساختمانی خبر داد و گفت: مراحل جمع آوری، انتقال به سه مراکز بزرگ نگهداری و دفن، ساماندهی می شود.

به گزارش تبریز ما، علیرضا اصغری با اشاره به ایجاد سامانه متمرکز صدور مجوز ساخت و ساز شهری گفت: کارشناسان سازمان پسماند به طور مکرر با مراجعه به آدرس شهروندانی که اقدام به اخذ مجوز ساخت از شهرداری تبریز می کنند، در جریان تمامی مراحل تولید نخاله قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: مقرر شده است تمامی خودرو های حمل نخاله دارای برچسب مخصوص و به چادرهای سقفی آبی رنگ با هدف جلوگیری از افتادن خاکریزه ها به کف خیابان در هنگام انتقال، مجهز شوند.

علیرضا اصغری با تاکید بر ارائه خدمات رایگان برای نگهداری و دفن نخاله های ساختمانی در مراکز بزرگ سه گانه شهرداری گفت: دو مرکز نگهداری دیگر نیز در حال احداث است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز همچنین با اشاره به کاهش میزان تولید نخاله ساختمانی نسبت به سال های گذشته متذکر شد: این میزان تولید نسبت به فصل ساخت و ساز و شرایط اقتصادی متغیر است.

اصغری تصریح کرد: طرح سرمایه گذاری انتقال پسماند ساختمانی از طریق قطار باری به کارخانه سیمان صوفیان برای بازیافت در دست مطالعه است.

وی اظهار امیدواری کرد: مشارکت بخش خصوصی در احداث ایستگاه ویژه قطار، مجاور کارخانه سیمان صوفیان با هدف انتقال نخاله های ساختمانی و بازیافت آن ها می تواند نقطه عطف حفظ محیط زیست شهری، تولید درآمد و اشتغال پایدار باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.