حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مطالبات کارگران بیشتر متوجه وزارت بهداشت و درمان است

شناسه : 13101 27 آوریل 2018 - 10:15 209 بازدید

تبریز ما: دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی با اشاره ضرورت موازنه قانون کار با منافع کارگران گفت: مصوبه واریز سهم درمان و سایر منابع تامین اجتماعی به حساب خزانه کشور به نفع کارگران نیست و کارگران منتظر توضیح وزارت بهداشت نسبت به این موضوع هستند. به گزارش تبریز ما، کریم صادق زاده در همایش […]

مطالبات کارگران بیشتر متوجه وزارت بهداشت و درمان است
پ
پ


تبریز ما: دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی با اشاره ضرورت موازنه قانون کار با منافع کارگران گفت: مصوبه واریز سهم درمان و سایر منابع تامین اجتماعی به حساب خزانه کشور به نفع کارگران نیست و کارگران منتظر توضیح وزارت بهداشت نسبت به این موضوع هستند.

به گزارش تبریز ما، کریم صادق زاده در همایش بزرگ کوهنوردی خانوادگی و همگانی به مناسبت هفته کارگر در تفرجگاه عینالی تبریز، افزود: مطالبات صنفی کارگران و بازنشستگان از نمایندگان مجلس بازبینی قوانین کار، پیرامون ۹ بیست و هفتم حق درمان کارگران است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه حقوق و دستمزد کارگری حق الناس است، متذکر شد: مجلس با مصوبات غیر منطقی سعی در عدم تحقق کامل حقوق کارگری دارد و الزام ورود شورای نگهبان در این موضوع احساس می شود.

صادق زاده ادامه داد: از وزارت کار می‌خواهیم با جلو گیری از گسترش قراردادهای موقت کار حافظ منافع کارگران باشد و نسبت به ساماندهی وضعیت این نوع قراردادها اقدام کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز همچنین گفت: رایزنی های اولیه با استاندار آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری و اخذ مجوز راهپیمایی با شکوه کارگران به مناسبت فرا رسیدن 11اردیبهشت سالروز جهانی کارگر در مسیرهای منتهی به خانه کارگر تبریز انجام شده است.

وی با تاکید بر ضرورت رفع موانع تولید و اشتغال متذکر شد: حمایت از برند های شاخص تبریز مانند صنعت چرم در تولید کیف و کفش، هنر صنعت فرش دستباف، صنایع غذایی مصداق بارز حمایت از کالای ایرانی است و کارگران با شعار تبریز 2018 توجه گردشگران داخلی و خارجی را به این برند ها جلب می کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.