حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ارتقای کیفیت و افزایش عمر مفید آسفالت اساسی ترین هدف شهرداری تبریز در سال جاری

شناسه : 12835 15 آوریل 2018 - 6:40 201 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهردارتبریز، ارتقای کیفیت و افزایش عمر آسفالت معابر تبریز را، اساسی ترین هدف شهرداری تبریز در سال جاري عنوان کرد. به گزارش تبریز ما، محمد حسین اسحقی طی جلسه شورای معاونین که با حضور مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان عمران«‌مدیر کارخانه آسفات و معاونین […]

ارتقای کیفیت و افزایش عمر مفید آسفالت اساسی ترین هدف شهرداری تبریز در سال جاری
پ
پ

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهردارتبریز، ارتقای کیفیت و افزایش عمر آسفالت معابر تبریز را، اساسی ترین هدف شهرداری تبریز در سال جاري عنوان کرد.

به گزارش تبریز ما، محمد حسین اسحقی طی جلسه شورای معاونین که با حضور مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان عمران«‌مدیر کارخانه آسفات و معاونین عمرانی شهرداری مناطق برگزار شد بر مواردی از قبیل اولویت های پروژه های عمرانی سال 97 شهرداری تبریز، ارتقاء کیفیت راه ها و آسفالت، توسعه فضای سبز، استفاده از کالاهای بومی در پروژه ها،تقویت  اصلاحات هندسی و… نکاتی را مورد توجه قرار داده و مطرح کرد.

وی در ابتدای جلسه گفت: سال جدید  در اجراي پروژه هاي شهري از خريد کالا و محصولات غیر بومی و ایرانی بايد بصورت جدي جلوگيري شود و در این راستا خواستار ابلااغ این مهم در کلیه پروژه ها از سوی معاونین عمرانی شهرداری شد .

اسحقی در ادامه با بیان بخشی از مشکلات حوزه آسفالت  خاطرنشان کرد: مشکل عمده ما در بحث آسفالت، قیر استاندارد است و در اين راستا خواستار تهيه قير مرغوب و استاندارد از سوی کارخانه تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز شد .

وی گفت: از آنجا که کیفیت آسفالت یکی از دغدغه های مهم شهرداری تبریز است در این راستا برنامه ریزی های فرایند محوری در مورد عملیات پخش و اجرای آسفالت  از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

معاون فنی و عمرانی آسفالت را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: مقوله آسفالت در دو بخش تولید و پخش و اجرا مطرح می شود که در هر دو بخش نیاز به بازنگری مجدد جهت ارتقای کیفیت تولید و اجرا می باشیم.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز، با تاکید بر ضرورت نظارت روزانه توسط ناظرین و مسئولین آسفالت مناطق در کار لکه گیری و پخش آسفالت گفت: با همه کمبودها خواهش ما این است نظارت کافی و لازم در امر آسفالت و  لکه گیری معابر لحاظ شود.
 

وی همچنین به منظورکاهش هزينه هاي آسفالت، افزايش کيفيت آسفالت و زيبايي منظر شهري اولویت بندی مناطق و معابر شهر را امري ضروري عنوان کرد و استفاده از فناوري روز و جلوگيري از دوباره کاري ها و دقت در اجراي پروژه ها را خواستار شد .

وی همچنین با اشاره به روند اجراي پروژ ه هاي  شهر توجه به امر نظارت و کيفيت و مصالح بکار گرفته شده با هدف افزايش کمي و کيفي پروژ هاي شهري تاکيد کرد و اظهار داشت: در اين زمينه بایدحساسيت ويژه اي داشته باشید .

اسحقی همچنین برحفظ و گسترش فضای سبز تاکیده کرده و گفت: با توجه به اینکه اغلب فعالیت های فضای سبز به عمران مربوط است  باید در بخش عمرانی فضای سبز به توسعه آبیاری قطره ای، ساماندهی قنات های موجود، مدیریت آب خام و … ، نظارت کافی از سوی معاونین عمرانی داشته باشیم و همکاری های لازم  بین نیرو های فنی و مسئولین فضای سبز  در این راستا صورت گیرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه معاونین مناطق را به بخش اصلاحات هندسی فراخواند و گفت: در سال جدید امیدوارم با اصلاح میادین و اصلاحات هندسی مشکلت ترافیکی را حل کنیم .

در پایان جلسه هر کدام از معاونین مناطق به ذکر نقطه  نظرات و سوالاتی در خصوص عملیات اجرای آسفالت و روش های ترمیم و مراحل اجرای مناقصات آن  و …  در راستای ایجاد روند بهتر و مطلوبتر در این خصوص پرداختند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.