حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای دو پروژه پد هلیکوپتر و پارک احسان و نیکوکاری توسط منطقه۶

شناسه : 11297 27 ژانویه 2018 - 5:16 383 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای دو پروژه پد هلیکوپتر و پارک احسان و نیکوکاری در این منطقه خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات مناسب امداد و نجات و تسریع در امدادرسانی در مواقع بحرانی، پد هلیکوپتر شمالغرب […]

اجرای دو پروژه پد هلیکوپتر و پارک احسان و نیکوکاری توسط منطقه۶
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای دو پروژه پد هلیکوپتر و پارک احسان و نیکوکاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات مناسب امداد و نجات و تسریع در امدادرسانی در مواقع بحرانی، پد هلیکوپتر شمالغرب تبریز در حوزه منطقه ۶ شهرداری احداث می شود.

وی اضافه کرد: این پروژه در زمینی به وسعت ۳۵ در ۳۵ متر در حد شمال غربی پارک صنعت واقع در جاده صنعت قراملک با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال ساخته شده و در شرف بهره برداری قرار دارد.

شهردار منطقه ۶ تبریز همچنین خاطر نشان کرد: پارک احسان و نیکوکاری در جنب اداره ی ثبت و اسناد در خیابان دیزل آباد قرار دارد , و با هزینه بالغ بر ۸ میلیارد ریال  در شرف بهره برداری می باشد وی همچنین  در خصوص کفپوش برای محل بازی کودکان به معاون فنی و عمرانی منطقه تاکید کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.