حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای باندهای کندرو شمالغرب تبریز با هدف ایمن سازی تردد ورودی شهر

شناسه : 12692 09 آوریل 2018 - 6:36 330 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه 6 کلانشهر تبریز، از تسریع اجرای قطعات دوم تا پنجم پروژه باند کندرو ورودی غرب تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما، سامان احمدزاده، در بازدید از مراحل اجرایی پروژه قطعات دوم تا پنجم باند کندرو ورودی غرب تبریز، ضمن تاکید بر تسریع در اجرای این پروژه افزود: این پروژه در […]

اجرای باندهای کندرو شمالغرب تبریز با هدف ایمن سازی تردد ورودی شهر
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه 6 کلانشهر تبریز، از تسریع اجرای قطعات دوم تا پنجم پروژه باند کندرو ورودی غرب تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما، سامان احمدزاده، در بازدید از مراحل اجرایی پروژه قطعات دوم تا پنجم باند کندرو ورودی غرب تبریز، ضمن تاکید بر تسریع در اجرای این پروژه افزود: این پروژه در کاهش حجم ترافیک، تسهیل عبور و مرور و نیز افزایش ایمنی تردد وسائط نقلیه مفید خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز برای اجرای این پروژه 20 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری اختصاص داده است، تصریح کرد: پروسه مسیرگشایی باند کندرو به دلیل وجود املاک شخصی، دولتی، عمومی و نیز تاسیسات شهری دارای حساسیت و پیچیدگی خاصی بود که با همکاریهای بین بخشی در کمترین زمان ممکن به نتیجه می رسد.

احمد زاده همچنین خواستار همکاری بیش از پیش ادارات واقع در مسیر جهت عقب کشی سریع و آزادسازی مسیر به منظور عملیات عمرانی و تکمیل به موقع پروژه توسط شهرداری منطقه 6 شد.

شهردار منطقه 6، با اشاره به اینکه پروژه قطعه اول، دوم و سوم باند کندرو غرب تبریز در مراحل نهایی و بهره برداری قرار دارد، گفت: با اتمام آسفالت اساسی این مسیر، جمعا به طول 1.6 کیلومتر، یکی از پروژه های اساسی ورودی شمالغرب کلانشهر تبریز تقدیم شهروندان عزیز خواهد شد.

 احمدزاده، با اشاره به لزوم ساماندهی ورودی جاده تبریز – مرند به عنوان یکی از محورهای مهم در ورودی شهر تبریز گفت: پس از اتمام باندهای کندرو پروژه های دیگری چون دروازه ورودی تبریز و تکمیل طرح تبادل سه راهی فرودگاه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، پروژه قطعه دوم و سوم باند كندرو ورودي شمالغرب شهر شامل جابجايي و تعميق تاسيسات شهري، ١٤ هزار متر مكعب عمليات خاكي، یک هزار و ٥٠٠ متر طول جدول گذاري، ٢٠٠ مترمكعب بناي سنگي و یک هزار و ١٠٠ تن آسفالت اساسي، با هدف اجراي رفع مشكلات ترافيكي و ساماندهي وروديهاي شهر جهت آسایش و رفاه شهروندان اجرا می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.