حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مرمت و بازسازی کانال “ایلی سو” وارد فاز دوم شد

شناسه : 12732 10 آوریل 2018 - 7:32 339 بازدید

تبریز ما: فاز دوم مرمت و باز سازی کانال ” ایلی سو” در کمربند میانی به طول 50 متر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 تبریز آغاز شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 3، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 فاز دوم مرمت و بهسازی و نوسازی کانال […]

مرمت و بازسازی کانال “ایلی سو” وارد فاز دوم شد
پ
پ

تبریز ما: فاز دوم مرمت و باز سازی کانال ” ایلی سو” در کمربند میانی به طول 50 متر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 تبریز آغاز شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 3، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 فاز دوم مرمت و بهسازی و نوسازی کانال هدایت آبهای سطحی مناطق مسکونی، کانال ایلی سو را شروع کرد.

شهرداری منطقه مرمت و بازسازی این کانال را به خاطر وجود فرسایش های ناشی از گازهای آبهای سطحی در داخل کانال و قدمت احداث آن بصورت فازبندی از سال گذشته شروع کرده و فاز اول آن در حد فاصل چهارراه بهشتی به سمت دانشگاه پیام نور در کمربندمیانی (به طول 25 متر) در اسفند ماه پارسال به اتمام رسانده و مرمت و بازسازی فاز دوم آنرا نیز در امتداد مسیر قبلی از روزهای گذشته شروع کرده است.

حدود حوزه استحفاظی کانال ایلی سو، کانال هدایت آبهای سطحی مناطق مسکونی شهرداری منطقه 3 از جنوبی ترین نقطه شهر تبریز، از مقابل شهرک آزمایش( ساری زمی) شروع شده و در کوی لاله به اتمام می رسد و این کانال در ادامه مسیر خود از حوزه استحفاظی شهرداری منطقه 7 عبور کرده و در ضلع غربی شهر تبریزاز محدوده مسکونی شهر خارج می شود.

شهرداری منطقه 3 مقاوم سازی و بهسازی کانال ایلی سو در نقاط مورد نیاز سطح حوزه استحفاظی خویش را با هدف جلوگیری از وقوع بحران های احتمالی شروع کرده است و مرمت این کانال را با فازبندی 12 مرحله ای در دست اقدام دارد.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ترمیم کانال ایلی سو را با شناژ کف، سنگ چینی دیواره ها در نقاط لازم و در انتها با سقف گذاری با دال های بتنی به طول 7.40 متری و عرض 1 متری و ضخامت نیم متری ساخته شده توسط شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان شهرداری تبریز انجام می دهد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.