حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریالی برای احداث مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی

شناسه : 7241 10 اکتبر 2017 - 4:35 759 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: احداث رینگ مسیرهای ویژه دوچرخه سواری، پیاده راه و جاده سلامت امسال با اهتمام و جدیت بیشتری انجام شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: با احداث پیاده راه، رینک دوچرخه سواری و نصب وسایل ورزشی شرایط لازم برای پیاده […]

سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریالی برای احداث مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: احداث رینگ مسیرهای ویژه دوچرخه سواری، پیاده راه و جاده سلامت امسال با اهتمام و جدیت بیشتری انجام شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: با احداث پیاده راه، رینک دوچرخه سواری و نصب وسایل ورزشی شرایط لازم برای پیاده روی، بدنسازی و دوچرخه سواری شهروندان فراهم شده است.

شهردارمنطقه پنج در ادامه به احداث مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری درسطح حوزه اشاره و خاطرنشان کرد:  این طرحهای عمرانی در شهرک مرزداران، میدان شهید  فهمیده، باغمیشه، کوی فرشته جنوبی، رشدیه و نیاوران اجرا شده اند.

وی خاطرنشان ساخت: امسال برای احداث پروژه پیاده روسازی و باند دوچرخه سواری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته هوشیار طول مسیرهای احداث شده برای انجام ورزش همگانی در سال جاری ۱۰کیلومتراست.

وی در این رابطه تصریح کرد: قصد داریم بزودی درمسیرهای احداث شده با نصب ایستگاه هایی شهروندان را به ورزش دوچرخه سواری تشویق کنیم.

شهردار منطقه در پایان ابراز امیدواری کرد شهروندان از زیر ساختهای فراهم شده برای ارتقای تندرستی و سلامت جسمی و روحی خود استفاده کنند. 


 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.